Vi har nu bestämt oss för titanringar :) Vansinnigt mycket mer praktiskt än vitguld, och i slutändan är vi praktiska typer ;)
Eftersom vi har "tillfälliga" förlovningsringar av silver så kommer vi byta ut även dessa mot titan. Så det här blir min förlovningsring. Titan, 4 mm bred, 2 mm tjock, plan och blankpolerad.
Det här blir min vigselring. Titan och mellan 7-9 briljantslipade diamanter. Inte riktigt bestämt hur många eller hur stora de blir. Dock blir ringen nog 4 mm bred även den och 2 mm tjock (för att stenarna ska få plats på djupet). Calle ska bara ha en ring. För våra tre ringar får vi betala ca 12000 på den sidan vi har kollat på, men vi håller på och kontaktar guldsmeder med för att få se om de kan matcha priset. :)
Har idag betalat mina organzapåsar från eBay och det gick loss på fasliga 55 kr inklusive frakt. 55 öre/påse är inte helt illa. ;)
Har även hittat mina brudskor! Eller ja..har beställt dem för att se om de går att gå i och om de passar. Tror dock att det blir bra. :) Wildflower Cascada heter de. Måste ju ha nåt som klarar novemberkylan. :)
Full fart framåt! ;)