Boråsbrudar 2011
Åh vad spännande! Vi ska på kompisens bröllop nu den nionde, så roligt ska det bli! Vigsel i Toarps kyrka och fest på Torpa stenhus :)
Åh vad spännande! Vi ska på kompisens bröllop nu den nionde, så roligt ska det bli! Vigsel i Toarps kyrka och fest på Torpa stenhus :)
Ska bli spännande då bruden kommer härifrån å brudgummen är engelsk italienare :)
jag tror er fest blir härlig! Det är ju inte antalet gäster eller lokalen som gör det hela i slutändan, utan att dagen blir precis det ni önskar er. :) spännande att det e så nära, e ni klara med allt?
Nä, det kan jag tänka mig :) musik överlag är bland det knepigaste tycker jag
Sant, psalmer är toksvårt i november har jag märkt...
Jag ska göra mitt hår hos Jasenka på ViVåga, hon är suverän!
Grand var fullt på vår dag så vi har bokat på best western för 1495:- :) mysigt där och vi lär ändå inte hinna med bad å sånt.
Å grattis Pillan i efterskott! Ni var sååå vackra i lördags! Tur Catten smugglade iväg en bild till mig så jag fick se ;) Hoppas ni har en mysig resa :)
Googla deras hemsida :) Vad har ni för smink bokat? Jag blev av med min sminkös igår...
Ska träffa en tjej imorgon som ska provsminka, hoppas det går bra :)
Praktiskt med en syster som är allt-i-ett ;)
Hittade mig en sminktjej! Jättenöjd :) men naglar, jag har bara hört gott om Camilla på Borås nagelskola. Flera kompisar gör naglar där och de är jätte ökas :) hur går planerandet? Och livet runt planerandet? Det kanske mer viktiga ;)
Ha ha! Jäkla iphone! Intf jätte ökas, jättenöjda ska det vara ;)
Vi har 2 månader kvar till 11 nov nu :) Saker och ting ramlar på plats lite då och då :)
Igår bestämde vi tårta, moussetårta från Gullkragen... mumsig blir den :) Nu ska vi boka tårtsamtal med dem :)