-
Har kollat på Grand! ska dit på tors för visning...vilken sal ska ni vara i?Fossing77 skrev 2011-01-17 13:18:27 följande:vi är på Grand. Oxå centralt, men både prisvärt och seriöst :)
-
Ja det var så jag fick veta att det var stängt han sa att de inte kan hjälpa oss. Kan iof förstå dem de har stängt två sista veckorna i juli och två första i aug så det blir ju mitt i deras semester...Fossing77 skrev 2011-01-17 13:26:48 följande:Ni har inte pratat med dem? Kollat om någon kanske råkar vara i närheten på er dag och kan göra ett undantag och baka er tårta? Ibland är ju folk faktiskt snälla.. :)
-
:)AnnC81 skrev 2011-01-17 13:27:52 följande:
Hahaha, oooops var ju absolut inte meningen att vara oartig Nu har jag ändrat så varsågoda att titta förbi igen
-
Gärna! pillan-p@hotmail.seFossing77 skrev 2011-01-17 13:29:43 följande:Ja, oj vad kan den heta... Det är lokalen längst in på tredje våningen med stora fönster ut mot Viskan och korsningen vid Sven Eriksson-gymnasiet... Man går till vänster om receptionsbordet på den våningen..Det ser ju så där ut med blå heltäckningsmatta a la finlandsfärja, men med dukning och bord så blir det kanon. :) Har ni fått offert från dem? Med menyalternativ å så? Har en om du vill se annars...
-
Japp :) Trodde du fatta det...Fossing77 skrev 2011-01-17 13:33:40 följande:Pillan som i Cattens kusin Pillan?? ;)
-
Ja man e glad att man kom helskinnad ur det träsket ;)Fossing77 skrev 2011-01-17 13:40:03 följande:Du vet... trögtänkt ärthjärna med amningshormoner... ;)
Du har mejl! -
Vet inte men han svarar ju inte på mina mail och nej det handlade inte om den gamla konkursen utan det "nya" bolaget! Har sökt honom i två veckor ju...
-
Hoppas att det är så!! Vill ju veta hur det är!!
-
Skönt!!
-
Nu har det hänt en del på bröllopsfronten!
Vi har bestämt oss igen för vilken lokal vi ska ha festen i! Det blev regementsmässen! Så skönt att det är bokat och klart nu!
Sen har jag bokat frisör och florist gott när man kan checka av sådana saker.
I morgon ska vi träffa konditorn i u-hamn för att se om han kan göra en sådan tårta som vi vill ha! Inbjudningskorten är på tillverkning hos tryckeriet och jag har bokat tid för att prova klänning blir nästan lite nervös när jag tänker på att det närmar sig den stora dagen... -
Hej och välkommen pillerillan alltid kul med fler som hänger på!!
-
Var på bröllopsmässa på regementet i söndags och då var salong karma där de verkade duktiga men annars är salong zakzendor (osäker på stavningen) väldigt duktiga och prisvärda! skulle satt upp mitt hår där om inte kompisen kunde! Nån som har tips på fina fotograferingsplatser? Vi skulle varit vid bisters sjön men det går ju inte nu...
-
De tog ca 2000 men då har jag långt och tjockt hår!
-
Kan absolut inte rekommendera Isa-bellas! Damen på Ringheims på brämhult är supertrevlig men hon säljer endast nixa...missemmz skrev 2011-02-20 11:46:34 följande:Hej
Jag hoppar också på nu. Våra inbjudningar gick ut i veckan så nu är det "ute". =)
Vi gifter oss i Brämhults kyrka den 27 augusti!
Någon som har erfarenhet av Isabellas(?) utanför Ulricehamn där de säljer brudklänningar eller stället på Ekgatan i Brämhult? -
@ annC81 hur ser ditt paraply ut?
-
Den 6 aug är vår stora dag och det närmar sig med stormsteg!!!