Hallå tjejer!
Igår var jag som sagt på bröllop, och vilket bröllop det var.. det perfekta bröllopet. Förvånade mig inte iofs jag vet att bruden är perfektionist :) Temat var lila, och nog var det mycket lila, till och med toastmasterns hår!
Detta bröllop kommer att sändas på tv i höst, ska bli så kul att se. Ni har väl inte missat serien "Fyra bröllop", typ samma stuk som "Halv åtta hos mig" som ska gå på 4:an i höst? Snacka om att man kommer sitta klistrad framför tv'n! :))
Åh suck, nu vill man ju bara gifta sig ännu mer. Kan någon vrida fram klockan!!? :)
Jo, och så var vi faktiskt inne på Smycka igår förmiddag och tittade på ringar! Det enda som jag tänkte skulle passa min förlovningsring, passade inte.. såg för jävligt ut och kändes för jävligt. Denna förlovningsringen ser bäst ut ensam. (har lagt in en bild i galleriet, så ni kanske förstår att den är svårmatchad..)
MEN... kom däremot fram till hur jag vill göra!! :) Kommer nog att göra om min nuvarande ring till en slät, och så ska jag flytta diamanten till vigselringen och "rama in" den (se bild i galleriet). Känns också lite fint på ett sätt. Och så blir det några mindre ytterligare diamanter till det som ni också ser på bilden. Känns så skönt att vara på rätt spår nu, ska dock kolla runt lite mer innan jag bestämmer mig helt! :)
Har grävt efter guld hemma också, hittade ett och ett halvt par örhängen :P Ska fråga mamma om hon har nåt liggandes också hihi ;)
Det var en "liten" uppdatering från mig, hoppas att ni har en härlig helg!