Inlägg från: Fossing77 |Visa alla inlägg
  • Fossing77

Boråsbrudar 2011

Så här ser dukningen ut de gör på Grand förresten. :) Ska komplettera med dekorationer och så, men detta är deras basic-dukning som ingår i priset. :) Tror till och med att det är "vår" sal de fotat i. :)

• Fossing77
    chriss82 skrev 2011-02-17 17:17:49 följande:
    AnnC81
    Vi ska också till Gullkragen o se vad dom har. Det var budgivning på huset, men eftersom budgivningen startade en bra bit under utg.priset så la vi bara 50 tusen över utg.pris.
    Duktig du är som gått ner 7 kg o att klänningen sitter bra :) 
    Vet du om Gullkragen gör såna här tårtor? Eller ja, typen iaf... ;) Vi vill ju ha en stacked cake som på bilden, inte på flera fat på ställning...

• Fossing77

Jag tror jag dör!!
    Mejlade Grand för att fråga om rum till både oss och gästerna efter festen den 11 november. Här är svaret jag fick... Vad F*N ska vi göra nu då? Ha fest mitt i en konferens? Be gästerna bo på annat hotell, trots att festen ligger mitt i ett? Vara kalla å vänta på att det blir avbokningar? GGAAHHH!!

Hej Jenny,

Tack för ditt mail.

Som det ser ut just nu har vi en stor konferens bokning den 11-11-11 och hela hotellet är dessvärre uppbokat. Jag har därför inga rum i dagsläget att erbjuda dig. Dock så är detta en företagsbokning och allt kan därför hända, stäm gärna av framöver och se om det har blivit några ändringar.

Ha en fortsatt trevlig vecka.

• Fossing77
    ChMa skrev 2011-02-21 20:04:38 följande:
    Igår började vi tillverka våra inbjudningar och det tar tid! Men de blir skitsnygga =D Tyvärr kommer de nog inte att skickas ut som planerat utan ca 2 veckor senare. Men det får gå det med =) Måste fixa hemsidan och önskelista och allt sånt innan vi skickar ut dem. 

Däremot har vi tårtproblem =( Lokalen vi ska vara i tar en hutlös serveringskostand för att servera tårtan så vi kommer landa på minst 80 kr per person. Med 100 gäster blir det mycket pengar =( Men vi får se om vi kan lösa det på något vis.. Har några idéer som kanske kan fixa det.  
    lotta ut platsen som tårtserverare under middagen? ;)
  • Fossing77
    ChMa skrev 2011-02-21 20:00:36 följande:
    Mannen köpte fracken utanför Borås, i Länghem. riktigt bra priser och bra personal.. Men man måste beställa men det tog nog bara en vecka eller så innan vi fick den
    Jag hänvisar Calle till experten då ;)
  • Fossing77

Någon som har tips på bra sömmerska i Borås? Funderar på att göra en liten ändring på min klänning...

• Fossing77
    ChMa skrev 2011-02-22 18:13:59 följande:
    Är det någon svår ändring? annars kanske jag kan hjälpa dig...
    Jag vill förstora armhålen lite, om du fattar ;) Det ser ut att finnas tyg så det räcker att släppa ut dem nån cm i fodertyget och yttertyget är ju rynkat "åt rätt håll" så att säga så det borde funka där med. Du kan ju få kika på den någon dag :) vore ju kanon om du kan :)
  • Fossing77
    Sarkastisk ljubicica skrev 2011-02-22 22:08:39 följande:
    TACK!! Hur kunde jag missat den tråden?!?
    För det finns en miljon trådar här? ;) Hi hi! Ibland stirrar man sig ju blind på skärmen :)
  • Fossing77
    Sarkastisk ljubicica skrev 2011-02-23 13:06:26 följande:
    De har du helt rätt i! Grattis till vinnarbilden!!! :)
    Tackar! :)
Svar på tråden Boråsbrudar 2011