Boråsbrudar 2011
Så här ser dukningen ut de gör på Grand förresten. :) Ska komplettera med dekorationer och så, men detta är deras basic-dukning som ingår i priset. :) Tror till och med att det är "vår" sal de fotat i. :)
Så här ser dukningen ut de gör på Grand förresten. :) Ska komplettera med dekorationer och så, men detta är deras basic-dukning som ingår i priset. :) Tror till och med att det är "vår" sal de fotat i. :)
Jag tror jag dör!!
Mejlade Grand för att fråga om rum till både oss och gästerna efter festen den 11 november. Här är svaret jag fick... Vad F*N ska vi göra nu då? Ha fest mitt i en konferens? Be gästerna bo på annat hotell, trots att festen ligger mitt i ett? Vara kalla å vänta på att det blir avbokningar? GGAAHHH!!
Hej Jenny,
Tack för ditt mail.
Som det ser ut just nu har vi en stor konferens bokning den 11-11-11 och hela hotellet är dessvärre uppbokat. Jag har därför inga rum i dagsläget att erbjuda dig. Dock så är detta en företagsbokning och allt kan därför hända, stäm gärna av framöver och se om det har blivit några ändringar.
Ha en fortsatt trevlig vecka.
Sarkastisk ljubicica - Kolla den här tråden. Massor med fina dekorbilder och inspiration för både för inomhus och utomhusdekorationer. :)
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3905217.html
Härligt att så mycket är fixat med. :)
Någon som har tips på bra sömmerska i Borås? Funderar på att göra en liten ändring på min klänning...