Boråsbrudar 2011
Jag har inte beställt min än. Tycker att det är för dyrt att ge 1000-2000kr för en bukett blommor. Vet ej riktigt hur jag ska göra. Funderar på att göra den själv, men vet ej om jag vågar.
Då har man outat bröllopet på riktigt på FB ;) Hotellrummen strulade för oss, Grand helt uppbokat ju, men nu har vi fått rum på Best Western istället. De hade bröllopspaket för 1495:- så där fick det bli. :) Har gjort ett FB-event som save-the-date för att folk själva ska kunna välja om de vill boka rum nu eller chansa på senare. :) Så slipper jag oroa mig för det med ;)
Vi har bokat Gullkragen som tårtleverentör och det verkar ju toppen att man kan provsmaka lite olika fyllningar som man är intresserad av. Vi har nu valt tre olika alternativ och ska hämta provsmakning på torsdag för att se vad vi känner för. Är dock inte helt nöjd med de alernativen vi valt, någon som har förslag på moussefyllningar därifrån eller andra ställen!?
Det blir lime och vitchokladmousse med små jordgubbsbitar i. Sen sprayas den med ett tunnt lager vitchoklad. Provade även med marsipanlock men det tog över smakerna för mycket tyckte vi.. vi vill ju kunna känna den fräscha limesmaken :)