Moonlight: Vi har en budget som vi vill försöka hålla oss till så vi tänkte också göra så som ni gör försöka fixa allt lite vartefetrsom så man ser vart kostnaden kommer att hamna. Det är ju trots allt ett år kvar, men det kommer gå fort
Dct: Ja, det verkar som att Gränsö kostar en del... jag har aldrig varit i stallet, är det fint där? Står man för allt själv te.x möbler porslin osv då förutom maten, elelr vet du hur det funkar?
Har varit och käkat på Idö en gång och tycker det är jätte mysigt där. Har för mig om att vi inte betalade så mkt med båten när vi åkte dit fast det kan ju ha höjts sen vi var där 2008.
Vilken fin klänning!!! Hoppas jag kommer underfund med vad jag vill ha också inom snar framtid
Ja, det känns ju lite roligare att göra inbjudningarna själv, men jag vet bara inte när jag ska ha tid att göra det... har ett ganska hektiskt liv... fast det gäller väl att "ta sig tid" att göra det när barnen och sambon gått och lagt sig så man får sitta i fred
Min kompis hade sin bröllopsfest på Solbergsudde fast det är ca 10 år sedan så jag har ingen aning om hur det ser ut idag. Du får hålla mig uppdaterad!