Inlägg från: RockTroll |Visa alla inlägg
  • RockTroll

50-talstråden del 1

mojikanan skrev 2010-09-03 10:44:14 följande:
    Min mamma tog reda på min mormors gamla bröllops klänning men tyvärr var det inget som passa så ja får ta o köpa en ny och göra om den lite för rätta "stuket"

Kommer bli så snyggt ;)

Floret jag tänkte beställa var sålt så får leta annat. Nu har jag iaf fått paypal till att funka så kan shoppa massor på etsy och ebay. Letade skor och hatt till gubben i göteborg hela dagen igår känns det som men utan resultat. Får beställa helt enkelt och hoppas på det bästa.

• RockTroll

Nu funderar jag på att göra mitt eget flor...men vågar man chansa att man klarar av det? :S

• RockTroll
    mojikanan skrev 2010-09-03 11:46:32 följande:
    Någon som vet vart man kan få tag i ett paraply, ett svart som inte kostar massa?!
    Vad är massor? www.systerlycklig.se/default.aspx&cat=396

Det tycker jag var sjukt fint!

• RockTroll
    mojikanan skrev 2010-09-03 11:59:25 följande:
    Åhh tackar tackar tackar!! 
    Varsågod :)
  • RockTroll
    mojikanan skrev 2010-09-03 12:02:24 följande:
    Hitta de som passa mig direkt!!!  o inte så farligt dyrt heller!! :)
    Perfekt ju :) Jag funderar på att köpa paraply i sista sekunden om jag ser på väderprognosen att det ska regna våran dag.
  • RockTroll
    NorthernTrekker skrev 2010-09-09 21:11:45 följande:
    Åhhh - jag måste ju bara dela med mig av detta!Jag blev helt lyrisk när jag var inne på Myrornas i Sumpan igår - de sålde nämligen filmisar från bland annat 50-talet! Otroligt läckra! Så jag har plockat på mig några för att ha senare till antingen placeringskort eller förstora upp som bordsnumrering till dukningen. En bild på några av filmisarna hittar ni galleriet.
    Kommer bli skitsnyggt. Är nog några till här som ska ha samma koncept antar jag. Hade jag gärna haft men vi försöker blanda rock med 50-tal så en del av dukningen blir lite mer "rockig". Vi ska ju ha prickiga detaljer och det är retro i sig :) Någon helg nu ska vi förresten göra snacks skålar av lp skivor. Kommer bli intressant att se om man klarar av det haha.
  • RockTroll
    NorthernTrekker skrev 2010-09-09 21:11:45 följande:
    Åhhh - jag måste ju bara dela med mig av detta!Jag blev helt lyrisk när jag var inne på Myrornas i Sumpan igår - de sålde nämligen filmisar från bland annat 50-talet! Otroligt läckra! Så jag har plockat på mig några för att ha senare till antingen placeringskort eller förstora upp som bordsnumrering till dukningen. En bild på några av filmisarna hittar ni galleriet.
    Hittade en sak på facebook som kanske passar dig med turkost tema om du inte har löpare?

www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx vansinnigt billigt och SNYGGT! Jag ska nog köpa i svart!

• RockTroll

Tradera mena jag ju självklart ^^

• RockTroll
    mojikanan skrev 2010-09-10 15:48:36 följande:
    Det där vara inte dumt!! :)
    Nä jag vet ibland överträffar jag mig själv ;)
Svar på tråden 50-talstråden del 1