• say yes

Är festkockar avdragsgilla?

nej men om det ar avdragsgillt sa later det som en bra ide. puffar.

• say yes

Men om han/hon lagar middag at mig, min sambo, var familj och vara vanner tycker jag att det ar nara anslutning till bostaden. Vi har ju festen pa annan plats for att vi inte har plats att ha alla gaster hemma i bostaden. Och framforallt for att koket ar for litet.

• say yes

Ok, da vet jag. Tack Linaaa!

• say yes

Det beror nog pa ens CV vad man "kostar". . Men skall kolla upp allt med skatteverket. Kan man hyra en kock att laga maten hemma och ta med sig den nagonannanstans sen? Tank vad perfekt for alla som skall ha fest i tradgarden eller dop. Far jag ngnsin barn och skall ha dop i var tradgard vet jag att det blir att hyra en kock. Men hur ar det pa ens lantstallen da? Raknas det pa ngt speciellt satt. Har man 5 veckors semester vill man kanske ha staderska dar med for att fa ut sa mycket som mojligt av semestern.

• say yes

Linaaa! Du har gjort min dag! Thanx a bunch! Och tack aven till lunagarden som tog upp det har amnet. Det blir med stor sannolikhet kock pa varan dag! Inte till all mat men till stor del.

• say yes

lunagarden, sa tankte jag ocksa fran borjan men slog undan tanken fortare an kvickt . Vad underbart vagat att skriva det har pa BT! Kommer inte alla viktigpettrar som jobbar pa skatteverket att snoka reda pa vem man ar och anmala an? hahahaha

• say yes

ngn som vet om det ar 12 eller 25 procents moms pa ravarorna?

Svar på tråden Är festkockar avdragsgilla?