Höstbröllop 2011
Är det några fler som ska gifta sig nästa höst och vill utbyta lite ideér? Vi tänker oss ett oktoberbröllop men har inte bestämt datum än, väntar på att hitta den perfekta lokalen..
Är det några fler som ska gifta sig nästa höst och vill utbyta lite ideér? Vi tänker oss ett oktoberbröllop men har inte bestämt datum än, väntar på att hitta den perfekta lokalen..
Vi planerar att gifta oss 8 oktober 2011 :D Tycker det känns mysigt med ett höstbröllop :)
Vi har bokat svenska kyrkan i NYC den 26 oktober 2011.
höst vet jag inte men agusti 2011 iaf, får jag haka på ändå? =)
min pappa och hans sambo ska gifta sig i central park nästa sommar =), så då ska vi dit =)
Klart du får Wedding2012! (varför heter du 2012 förresten om du ska gifta dig 2011? blev lite nyfiken..)
Hur går de för er andra med planeringen? Tycker att det är lite tyst i tråden... ;)
Här måste ju vi passa in, 11 November är vår dag, kyrkan är bokad, tärnor tillfrågade, färgtemat är satt, allt annat är i planeringsstadiet ännu... Men det blir mer och mer bestämt. Vi gifter oss utanför Stockholm.
Kul att vi är fler!!!
Vad har ni valt för färgtema? :)
Vi har valt blått, rött och så det obligatoriska vita. Med ett färdigt färgtema blev det lättare att börja planera kring annat, som dekoration m.m
Ah.... ;)