• fryser

lever i en dröm

vi gifte oss i lör. 28/8.. var på studio kalufs i stenungsund. vi fick plockmat,frukt o skumpa .. de passade upp mig o min atärnor till max o jag kännde mig sååå vacker när han var klar med hår o smink.. vackrare kunde jag inte vart.
    en tjej från kinna hade hand om blommor. hon hade dekorerat kyrkan så underbart vackert. man fick bröllopskännsla så fort man såg kyrkan, hon hade gjort ett underbart jobb med klokalen o min brudbukett var helt underbar. så svårt att beskriva i ord. vi hade bara talat om vad för färger o blommor vi gillar o att hon kunde pricka så rätt..
    våran fotograf (aziphoto) oj de bilderna väntar jag med spänning på..
    nina på jarl sandin har gjort den snyggaste ringen jag sett o den sitter på mitt finger allting på våran dag var såå mycket mer än jag hade målat upp.. nu sitter jag i rom o väntar på att min man ska bli klar så att vi kan njuta av en underbar frukost innan vi besöker vatikanen..
    jag hoppas att alla brudar får uppleva det jag har fått uppleva.. är fortfarnde i en dröm..
    ska bli intressant att se om kemtvätten får bort rödvinsfläcken på klänningen.. dansade en del..
    LYCKA TILL ALLA BLIVANDE BRUDAR

• Svar på tråden lever i en dröm
  • moonlightgirl

Hej fryser

Låter helt underbart. Vad kul att allt blev som ni drömt om. Ja jag hoppas också att jag och alla andra får det vi önskar och drömmer om.

Ha en fortsatt bra resa och fortsätt att leva i din dröm.

kram

• sms å fotboll

Låter underbart!

Glöm inte att ni måste vara anständigt klädda för att komma in i Peterskyrkan :)

• fibobs

Grattis!!!!!!!! Vi fick en dag att minnas också. Svävar omkring på lite rosa moln just nu.....visst är det härligt??!!

• fryser

haha ja dte var tur att de sålde chalar utanför .. annars hade jag fått stå utanför vatikanen.
    nu är vi i makedonien o njuter av värmen samtidigt längtar jag hem efter att få byta allt till det nya efternamnet

Svar på tråden lever i en dröm