Inlägg från: Wyrdsister |Visa alla inlägg
  • Wyrdsister

extrema skor

Jag är gammal punkare och jag går forfarande 36 år gammal oftast omkring i lite udda kläder. Jag har hittat en klänning jag bara älskar, enkel och romantisk men jag är så sugen på att ha lite extrema skor till det.
    Hittat ett par chockrosa kängor med remmar och spännen jag lugnt skulle kunna tänka mig att ha till. Frågan är bara vad min blivande make säger om saken. haha
    Finns lite andra roliga skor jag kan tänka mig också, men känns som att jag skulle tappa bort en bit av mig själv om jag hade vita högklackade finskor till i alla fall. 

• Svar på tråden extrema skor
  • Wyrdsister

hernameispekka, vissa av dom sidorna är det jag kollar skor på. :)
    Är lite försiktig med klack alls eftersom min blivande är kortare än vad jag är, inte för att vi bryr oss om att det skiljer i längd, men känner inte att jag behöver vara längre än nödvändigt på bröllopsdagen. :)

• Wyrdsister

Ja, tror nog att de ligger närmast till.
    Vet ju att de är sköna också eftersom jag har sådana kängor.

• Wyrdsister

men självklart finns inte de i min storlek.

• Wyrdsister

Jag och sambon har tittat på skor till mig, han tycker också att jag absolut ska ha skor som är jag.
    Vi är överens om lite olika alternativ, för vill inte ha skor som han aboslut inte gillar.
    Får se vilka det blir, ska fundera lite. :)

• Wyrdsister

mri: Ja, jag har kollat runt lite där också. Än så länge har ju shock det som är mest i min smak.

Flodis: Tack! :) Nog ska jag nog kunna hitta något bra.
    Kul att du hittat det du vill ha. :)

Jag skulle kunna tänka mig att ha på mig mina 20-håls dr martens också, de skulle vara snygga till klänningen. Har ändå tänkt köpa nya 8-håls och då skulle jag kunan tänka mig de här för tror de skulle passa bra till klänningen de också.

http://www.brandos.se/dr-martens/1460-11821-107-lamperflocking-whtblk/a15339

• Wyrdsister

Nej, jag lägger inga stora pengar på mina kläder.
    Vill bara ha något jag tycker om, klänningen kostade mig 229 kr, så mina skor kommer garanterat kosta mer än den i alla fall. haha

• Wyrdsister

Ja, är sugen på det. Använder ju dr M mycket annars också och behöver som sagt var nya så varför inte nu. :)

• Wyrdsister

naturtanten: Låter som en riktigt bra idé. :)

RockTroll: coolt. :)

Svar på tråden extrema skor