Blev hippad igår :-)
Blev hippad igår av mina vänner! De kom ham till mig kvart över nio på morgonen, hade precis gått upp . Misstänkte lite eftersom sambon städade på torsdagen och fredagen men trodde inte att de skulle komma så tidigt.
Någrade började laga ihopa världens frukost, jag fick klä på mig en vit kjol och tröja, håret sattes upp i tofsar och de målade fräknar och en stor pussmun. Var 50-tals inspirerad klädsel. Sedan åt vi frukosten.
Efter det så tog vi bussen runt i stan lite innan vi kom fram till det första målet, då förstod jag valet av färgen på kläderna. Vi skulle spela laserdome med tillhörande 5-kamp. Klart jag skulle ha vitt på mig så jag syntes ordentligt . hade superkul med både laserdome och 5-kamp. Har pratat länge om att jag skulle vilja prova på det. Efteråt tillbringade vi lite tid i deras relax rum där vi kunde duscha och basta.
Därdefter gick vi till bussen igen och åkte till en minigolfbana där vi spelade golf, ännu en grej som jag tycker om att göra. Sedan gick vi hem till mig igen där de började laga mat, själv fick jag byta om och sedan blev jag sminkad av min blivande svägerska som är hudvårdsterapeut, och brukar sminka folk till deras bröllop. Det blev tacos till middag.
Efter middagen blev det lite drinkar och annat gott att äta, sedan fick alla skriva upp på en lapp hur jag kände dem eller något vi hade gemensamt och så skulle jag gissa vem det var som skrivit det, var kul att gissa. Mycket snack blev det också. En mycket trevlig och lyckad möhippa som jag kommer att minnas länge. De hade verkligen tänkt till vad jag tyckte om och skulle uppskatta. Tur man har så underbara vänner och familj