• Pettetrera

Blev hippad igår :-)

Hej !

Ja jag fick min hippa i Lördags :)

Det var grymt kuligt då jag är en person som verkligen bjuder på sig själv och gillar spex :D

Klockan var väl 9 på morgonen :) då dundrar min syster och en välädigt goo vän in och gav mig ett papper om vad jag skulle packa och sen fick jag byta om till mormors 70tals kläder :) och gummistövlar...

Sen var det en bil resa på ca 1 timme och väl där vid ca 11 så var det skumpa :D

Fick en karta som jag skulle följa och göra olika aktiviteter och för varje aktivitet jag gjorde rätt så fick jag en shot :D så första station blev det 3 :)

Men herre jävlar vad jag hade kuligt

och nu är det bara 13 dagar kvar tills vi vigs :)

• Pettetrera

Pettetrera skrev 2010-09-06 08:13:25 följande:
    Hej !Ja jag fick min hippa i Lördags :)Det var grymt kuligt då jag är en person som verkligen bjuder på sig själv och gillar spex :DKlockan var väl 9 på morgonen :) då dundrar min syster och en välädigt goo vän in och gav mig ett papper om vad jag skulle packa och sen fick jag byta om till mormors 70tals kläder :) och gummistövlar...Sen var det en bil resa på ca 1 timme och väl där vid ca 11 så var det skumpa :DFick en karta som jag skulle följa och göra olika aktiviteter och för varje aktivitet jag gjorde rätt så fick jag en shot :D så första station blev det 3 :) Men herre jävlar vad jag hade kuligt och nu är det bara 13 dagar kvar tills vi vigs :)

Sorry men det är ju givetvis 12 dagar kvar

har inte riktigt alla hästar i stallet..

Svar på tråden Blev hippad igår :-)