sex på bröllopsnatten?
jeslan skrev 2010-09-06 14:33:15 följande:
När jag gifte mig förra gången hade vi huset fullt av folk o det blev hur sent som helst men sex hade vi iaf,på bröllopsnatten ska man ha sex O ja jag ska ha det nu oxå,min pojkvän har exakt samma tanke hehe
jeslan skrev 2010-09-06 14:33:15 följande:
När jag gifte mig förra gången hade vi huset fullt av folk o det blev hur sent som helst men sex hade vi iaf,på bröllopsnatten ska man ha sex O ja jag ska ha det nu oxå,min pojkvän har exakt samma tanke hehepyrro skrev 2010-09-06 15:00:06 följande:
Vi gifte oss på vår 5 års dag (2 barn senare), vi kom hen kl 03.30 på vår bröllopsnatt. VI skippade champagne och jordgubbar och gick rakt på sexet Hade blivit mkt besviken om vi inte velat ha sex. Blev hur bra som helst, vi var lagom berusade på både alkohol och kärleksrus:)Men alltså.. Vem har sagt att man MÅSTE ha sex?? Det är bara dumt med måsten. Det är helt upp till var och en förstås. Jag gifter mig inte för sexet, utan för äktenskapet och för att vi två ska bli ett. Om vi sedan orkar ha sex är det en bonus ;) Men vi är båda överens om att vi tar det som det kommer.. Vi har ett helt liv på oss om det inte skulle bli just den natten...