27/8 2011 då säger vi JA!....någon mer
Hej
Vi kommer också gifta oss 27/8. Det blir en borglig vigsel på Skeppsholmen i Stockholm. Lokal och fotograf är bokad. Ska bli så roligt att få sätta igång med planerandet på riktigt:)
Hej
Vi kommer också gifta oss 27/8. Det blir en borglig vigsel på Skeppsholmen i Stockholm. Lokal och fotograf är bokad. Ska bli så roligt att få sätta igång med planerandet på riktigt:)
Hej
Delfin78: Vad roligt att ha det så klart för sig:)
Vi har bestämt färgtema rött, svart och lite guld. Kommer bli röda ljus, svarta band på servetter och trycksaker och sen lite guldiga accenter lite vartstans. Annars är inblandade personer tillfrågade så vi har toastmasters och tärnor och marsalker klart:)
Sen är det bara resten av det roliga kvar!
Hej hej
Nu är det bara 66 dagar kvar ju! Tycker tiden går så himla snabbt nu.
Vi skickade våra inbjudningar i maj med OSA 10 juli och än så länge har ca hälften svarat, bara två nej än så länge!! Annars känns det mesta klart, pillet kvar vilket jag tycker är roligast Ska träffa festlokalen nästa vecka för mer detaljplanering av dagen och sen blir det mest att vänta...
Hade förresten en "mardröm" häromnatten; Vi hade glömt beställa blommor så jag bestämmer mig för att plocka maskrosor till buketten och bordsdekorationer. Hittar tyvärr inte så många, det drar ut på tiden och jag cyklar iväg till kyrkan (vi ska vigas borgligt). Vaknar precis när jag springer upp för kyrktrappan med andan i halsen...
Har ni haft några mardrömmar än?