Inlägg från: elinselon |Visa alla inlägg
  • elinselon

27/8 2011 då säger vi JA!....någon mer

Hejsan,

Jag joinar er på "ert" datum =)

Vi har bestämt datum och bröllopslokal(även i lokalen som vigseln äger rum). Mer än så har vi inte planerat. Vi har börjat fundera på tema, och antagligen kommit på tema, men inte riktigt vad detta tema kommer innebära eller hur vi kommer syna detta utåt.

Jag har även varit i en butik för att leta klänning (eftersom det tar 6 månader att få hit en klänning vill jag börja leta i tid). Men priset var inte helt rätt, då jag tyckte den var dyr. Så letandet fortsätter.

Längre än så har jag inte kommit, borde man det redan? Vill inte stressa för mycket i slutet, men vill inte heller göra allt nu, så det roliga hinner ta slut ;)

• elinselon

Jag har mejlat fram och tillbaka med brudklänningsbutiken, och fick faktiskt mejl om att de erbjuder 20% rabatt på klänningen om jag tar butiksexet (som var rätt storlek) och låter den hänga kvar till i sommar så andra kan prova den. (I denna butik får man inte prova en klänning själv utan det är butikspersonalen som klär en, och drar i dragkedjor och liknande. Därför tror jag att den kommer hålla sig i sitt fina skick)

Jag tycker det var ett bra erbjudande, visst?

Så ett tips till er andra om ni vill försöka priserna lite ;)

Svar på tråden 27/8 2011 då säger vi JA!....någon mer