Inlägg från: bumbibjörn |Visa alla inlägg
  • bumbibjörn

27/8 2011 då säger vi JA!....någon mer

Vi gifter oss oxå den 27 augusti :) Ibland när man tittar på den LÅNGA att göra listan känns det som om det mesta är fixat och klart. Hitta äntligen mina skor i helgen :) och då kändes listan helt  plötsligt väldigt liten! Men finns en del saker kvar... skjorta och skor till brudgummen, underkläder till mig - hade dock tänkt vänta lite närmare då jag hoppas gå ner lite till i vikt. Byxor till pojkarna vilket känns som ett större bekymmer än vad jag hade trott vill ha "fin"byxor till en billigpeng som de kan ha fler gånger och så svarta oxå.... Sedan är det en hel del fix och trix... Har börjat skriva lite på festprogrammet, men är ju toksvårt. Vi har inte osa förrens den 27 juli och börjar känna att det är i senaste laget... Festprogrammet kan man inte fixa klart innan dess då vi kommer ha gästpresentation och bordsplaceringen är det väl inte nån ide att börja med innan. Men, men... Mardrömmar har jag haft några som mest har handlat om att det blir bråk. Min blivandes familj och släkt är lite speciella, men jag tror och hoppas att vi har lagt det gamla bakom oss och att allt är uträtt... Jo och prästen tyckte inte vi skulle ses förrens nån vecka innan!? När träffar ni prästen? Kantorn har vi träffat och musiken är bestämd... Hur går de för er andra med paneringen?

• bumbibjörn

E osäker på om de blir ngn hippa...vet inte vem som skulle ta tag i de:( Har fått hem godis som vi ska lägga i favvors askarna som även funkar som bordsplacrring. Vad har ni andra kvar??? Känns som om man har glömt massor!

• bumbibjörn

Ni kanske kan komma in i lokalen för att mäta dels själva lokalen dels borden så ni kan provmöblera på papper hemma innan, så ni vet hur ni vill ha det o va som funkar tills de e dags. Förstår att de känns stressigt att komma in så sent. Ska kanske försöka ta tag i blivandes o pojkarnas kläder så behöver man inte ha de hängande över sig. Va o träffa frisören som ska fixa bruduppsättningen igår va en vanlig klipppning men boka tid för konsultation 8/8 så de känns bra!

Svar på tråden 27/8 2011 då säger vi JA!....någon mer