2 juli 2011 ???
Vi gifter oss den 2 juli 2011! Nu är det bestämt och det känns underbart! Har väntat i 15 år på den här dagen!
Någon annan som gifter sig samma datum?
Vi gifter oss den 2 juli 2011! Nu är det bestämt och det känns underbart! Har väntat i 15 år på den här dagen!
Någon annan som gifter sig samma datum?
Bra val! Hoppas jag... Ska ni skicka ut en "save the date" innan eftersom det är semestetider då? Vi funderar på det, men vet ej hur den skall utformas, eller hur tidigt man bör skicka ut den...
Hmmm... Jag känner oxå att det kan bli lite "larvigt". Å andra sidan vet jag inte när tid och plats är spikat.
Det känns som att det är såååå långt fram i tiden, men har redan börjat höra att vänner smider semesterplaner för nästa år redan.
Så spännande att höra allas planer.
Stallmästaregården är så vacker, vi funderade på att ha festen där oxå, men ändrade oss. Vet inte hur många timmar jag spenderat framför datorn i jakt på den perfekta lokalen. Å nu har vi hittat den! Med stor terass över vattnet och hotellrum för de 20 närmaste! Det är så vackert där att tanken till och med har slagit oss att ha vigseln där på terassen istället för i kyrkan. Men tänk om det regnar??? Vilket antiklimax!
Än har jag inte börjat titta på klänning. Har funderat att köpa från "katalog", alltså importerad från Asien men som måttanpassas efter mig. Vad tror ni, är det att rekommendera, eller ska jag lägga det dubbla priset på en klänning köpt och provad i affär?
Tofta Herrgård var ju oxå jättevackert! Vi har nog tänkt att ha en festbuffé för att få folk att mingla lite. Tror att det blir lite stelt annars. Vad tror ni? För och motargument?