Mauritius, Lr ABC öarna - flyg+hotell
ABC öarna?? Menar du Aruba då? Om de e Aruba så har Ving bra resor dit! Vi har bokat med dom och åker i december Vi kommer bo på ett hotell som har 18års gräns
ABC öarna?? Menar du Aruba då? Om de e Aruba så har Ving bra resor dit! Vi har bokat med dom och åker i december Vi kommer bo på ett hotell som har 18års gräns
Här ska vi bo
http://www.ving.se/searchresult?q=bucuti+beach
Vi valde till havsutsikt och de kostade några tusen extra... Hotell, flyg och frukost betalar vi ca 44.000.
Min sambo kollade runt en del och ska ni åka dit skulle jag verkligen välja det här hotellet! Det verkar ligga bäst till och som sagt, inga under 18år får bo där
Om du menar för värmen så är det alltid varmt där Ja, jag håller med om att det är skönt att slippa barn på en bröllopsresa
Sen så är det tydligen inga "strandförsäljare" där heller! Sååå skönt att slippa dom som springer runt och försöker sälja massa "skit"...
Enligt nån undersökning så är Aruba de resmålet som mest uppfyller resenärernas förväntningar De känns bra!
Ring till ving och kolla! De kan vara så att de inte lagt ut de resorna än! De är ju faktiskt ganska långt till augusti
Deras charter resor dit är bara nåt år gamla, så jag har svårt att tro att de inte har det året runt...
Så ring å prata med dom! Lycka till!
Åh jag håller helt med dig, de är helt klart det finaste hotellet på ön
Absolut!! De har även en sida på facebook! Där lägger de ut både bilder på par som är på smekmånad och annan rolig info
Inboxa gärna mig efter den 22 december, så lovar jag att berätta!
har dock minne som en guldfisk, haha! Därför e de bättre om du hör av dig till mig
Jag e likadan, klart man ska vara ute i god tid
Det är lite dyrare än Sverige att leva på Aruba, men inte så galet dyrt som vissa säger... Har två vänner som varit där!