20 aug 2011
Vi ska gifta oss den 20/8 i Solna.
Vi har bokat en hel del redan, men det var för att mycket ingick när vi bokade exempelvis fotograf och lokal.
Det här har vi klarat av än så länge:
*Budget gjord (och kommer faktiskt troligtvis att hållas, hoppas jag )
*Lokal bokad
*Kyrka bokad
*Konditori för tårta bokad (ingick i lokalhyran)
*Florist bokad (ingick i lokalhyran)
*Fotograf bokad
*Smink/hår bokad (ingick hos fotografen)
*Klänning köpt (och fick 40% rabatt, så jag är nöjd )
*Gästlistan klar (med reservation för att nån kan ha skaffat respektive)
*Bodsplacering klar (också med reservation för nya respektive)
*Vigselprogramen klara (förutom att fylla i vad präst och orgelspelare heter)
*Festprogrammen färdigutformade (dock lite text och presentationer som inte är klara)
*Inbjudningskorten klara
*Toastmaster bestämd
Kan väl bara tillägga eftersom jag ser många trådar som handlar om "festprogramspanik" att jag har lagt upp mitt här i mitt galleri (under "festprogram") så titta gärna förbi där om ni vill.