Vi som gifte oss 28 augusti 2010
Kul!
Skrev ett inlägg tidigare men kopierar in det i rätt tråd :)
Nu är vi gifta!!!!
Det hela gick av stapeln den 28 augusti. Sedan har vi varit 2 veckor i Kroatien!
Allt blev helt underbart lyckat!! Förmiddagen hemma med sminkning och håruppsättning var jättemysig. Både min dotter (19 år) som var tärna och jag blev superfina. Sedan kom en överraskningsbil och hämtade oss! Vi hade planerat att åka egen bil till kyrkan och till festlokalen sedan, min son skulle köra. Strax innan vi ska åka som kommer en fantastisk gammal brandbil upp för vår backe och där sitter en gammal kompis till oss och kör! En öppen gammal brandbil från 30-talet, upputsad och blänkande röd, så himla häftigt (ska lägga in bilder sen). Själva vigseln i kyrkan var helt underbar, prästen var kanon, makens (!) dotter sjöng otroligt vackert. Känslan att gå längs kyrkogången går inte att beskriva. Fotografering och kramkalas på kyrtrappan. Sen bar det iväg i brandbilen igen, en extra tur runt omgivningarna medans gästerna tog sig till festlokalen. Sedan var det bubbelmingel utomhus, fantastisk middag med god mat, goda viner och en massa härliga tal. Tårta. Sedan dans halva natten till musik som spelades av en superbra DJ, bara bra låtar, man ville aldrig gå av dansgolvet nästan!
Strax efter kl 03.00 åkte vi direkt till Arlanda för att ge oss iväg på vår underbara resa!
Vår dag blev precis som vi önskade och mer därtill!!! (t o m vädret skötte sig trots hot om regn hela veckan innan!!)
Hur hade alla ni andra det?