• Uttan

Snokat i pojkvännens mail...

Du kan ju fråga om han gjort något före ni träffades som du bör veta om. Säga att du känner att du inte räcker till sexuellt eller vad som helst och fråga vad han har för tankar kring sex. Förnekar han helt det "sexbehov" som mailen bla visar på så har han ju antingen ändrats helt eller döljer det.

Men egentligen, var ärlig, säg som det var - Att du haft trassliga relationer förut och inte tänkte dig för, du kollade på hans mail. Nu när du gjort det så ångrade du det men kunde inte göra det ogjort. Nu känner du att du behöver ventilera det hela.

Du kommer inte kunna fortsätta i din relation på ett bra sätt om du inte reder ut detta, enligt mig, då du alltid kommer ifrågasätta honom.

• Uttan

BlackWIngedAngel - Vi ger alla personliga åsikter och inte expertråd ;) Så alla känner som du gör, att det är personliga åsikter.

• Uttan
    mattiasFästmö skrev 2010-09-15 22:42:16 följande:
    Det kanske är skillnad också om både som du skriver är 'äckliga pervon' och om bara en är det. Hade det vart min kille i början av vårt förhållande så hade jag nog sprungit åt andra hållet. Nu vet vi ju inte om han faktiskt fullföljt detta eller om han bara pratat med tjejerna. Men jag som är vad många skulle kalla pryd, skulleha jättesvårt att leva med en man som är van att uppleva andras fantasier och ligga med folk han inte känner eller har några känslor för enbart för att dom har en häftig fantasi som han hjälper till att förverkliga. Det är så långt ifrån den jag är och mina värderingar så det finns inte. Och det skulle itne fungera för mig. lika lite som det skulle fungera med en kille som var jätteintresserad av porr, eller liknande. Visst är man bara människor, men om man själv inte är ett 'äckligt pervo' så är det nog svårare att vara med ett. tror jag.
    Haller med MattiasFästmö här om att jag hade lagt benen på ryggen och sprungit andra hållet om jag fått reda på det i början av ett förhållande med.
Svar på tråden Snokat i pojkvännens mail...