Snokat i pojkvännens mail...
Jag vet inte om hur andra har det i sina förhållanden men jag och min m2b är inne på varandras mailadresser hela tiden.. jag visste inte om att det var tabu :)
En av anledningarna är att vi har ett "gemensamt" konto på tradera, men också att jag håller koll på om det finns några viktiga dokument som min m2b borde veta om. Han är ju borta större delarna av vardagarna så för honom är det helt ok, och vice versa. :)
Han vet om alla mina lösenord och jag vet alla hans.
Men som andra har skrivit innan mig, om det hade varit i början av ett förhållande så hade jag sprungit "and never lookeed back", men jag tycker att det bästa du kan göra nu i din situation är att vara rak och helt ärlig, bita i det sura äpplet. Och jag tycker högst personligen inte att du kan döma honom för något han gjorde när han var singel och dessutom så var det väldigt längesedan. Ge honom en chans. Fantasier finns alltid, men det är inte säkert att han har levt ut dem. Jag tror bara att det var upphetsande och spännande för honom.. ursäkta ordvalet men jag kommer inte på något bättre.