Snokat i pojkvännens mail...
Hej hej
Jag håller med många andra här på tråden att jag tycker att det är du som gjort fel. Jag skulle ha blivit jätte besviken om jag fick veta att min sambo gått igenom min mail utan att jag sagt att det är ok. Samtidigt lockas man lite av det "förbjudna" i att kolla någon annans mail eller mobil eller dyl.
Vad som är kinky sex osv är ju lite olika vad man tycker. En del tycker att det är kinky att binda varandra medans för andra är det lite extra krydda i livet. Kan bara gå tillbaka till när min mamma fick höra talas om oralsex och att många tillfredställer varandra så sa hon bara fyyyy vad äckligt. =) Som sagt vad man tycker är kinky är ju så olika. Nu har jag ju ingen aning om vad som stod i mailen men jag håller med andra som sagt att fantasier är fantasier och många vill kanske inte ens göra verklighet av dem. Jag vet själv att jag har fantasier men är inte så säker på om jag vill göra verklighet av dem.
Jag tycker att du ska prata med honom om vad som har hänt och vad du har läst och att du tycker att det är lite jobbigt. Som sagt han förtjänar att veta varför du behandlar honom annorlunda. Sen får jag även hålla med om att vad han gjorde eller inte gjorde när han var singel (så länge han inte skadade någon annan) så har du inte med saken att göra. Alla har ett förflutet.
Jag kan samtidigt förstå att du tycker att det är jobbigt så jag tror att du mår bättre om du pratar med honom.
Lycka till och hoppas att ni löser det.
kram