• Snart TJs fru

(Mar)Drömmar..

Inatt drömde jag att vi hade gift oss. Men vi hade inte sagt det till nån. Så efter bröllopet gick vi runt på stan för att alla skulle kunna gratulera oss och säga hur fin jag var. Men min man tyckte att det var så varmt att han hade bara på sig ett par jätte små tajta shorts och väst. Jag tyckte inte det var så fint så jag sprang bakom han och försökte få på han kläder medan han sprang och åt palt (japp vi kommer från piteå). Vi träffade inte nån vi kände så jag blev jätte lessen för jag ville så gärna att nån skulle få se hur fin jag var. Sen när vi kom hem såg jag att min klänning var förstörd, den var jätte smutsig och dragkedjan hade gått sönder..

Det är tre månader kvar till bröllopet...undrar hur många fler mardrömmar jag kommer att ha. Inte kul...

Nån som har samma problem?

• Svar på tråden (Mar)Drömmar..
  • förlovadflicka

Nej, stackarn :P Har bara drömt bra drömmar än så länge men har ett år till :P

• elisabettan

Haha! I mina drömmar är klänningen fel, ingen frisör bokad samt ingen snö (gifter oss i iskyrkan!).

Lustigt hur vi fungerar!

• TalisQualis

Vi åker till New York och gifter oss om två veckor och oj vad jag drömmer mardrömmar! Det där med att man gift sig utan att ha berättat har jag också drömt men nu senast så handlade det om löven på träden. Tanken är att det ska vara höstvackert när det är vår tur. Röda och gula löv på träden, men jag drömde att dom lossnade dagarna innan och att det var dött överalt, inte ett löv på träden och dåligt väder. Jag var såå ledsen i min dröm!

Förhoppningsvis är det inga sanndrömmar ;)

• JustMeAndMyLove

HAHAHAHAH, omg jag vet hur det känns :P

Sist jag drömde om bröllopet drömde jag att alla gäster kom när jag bara hade handduk på mig och att jag måsta lägga ett golv i partytältet (iförd handduken som jag skulle hålla i med en hand) medan alla gäster väntade utanför. Sen när golvet plötsligt var klar hade alla gått. Min blivande gick runt och drack vin tror jag mig minnas, vaknade av att jag grät :P

• Sebastiána

I natt drömde jag att det var vårt bröllop och allt var kaos. Värdparet hade inte ringt till de som inte osa:t och frågat om de skulle komma eller inte så vi visste inte vilka som skulle komma. En massa stolar var tomma och folk satt huller om buller eftersom vi glömt det där med bordsplacering. Vi visste t.ex inte var våra föräldrar satt - alla stolarna vid honnörsbordet var tomma utom där vi satt. Hu!!!

• Lisa Maria

Jag har också just drömt min första mardröm. Vi gifter oss om 3 mån.

Det var bröllopsdagen och vi skulle fixa till oss vid kyrkan. Då kom jag på att min hårfrisörska hade klippt av mig mitt långa, ljusa hår, som hon skulle fixa till mig. Det hade blivit kort och krulligt. Nu fanns det inget hår att fixa till. Förresten, så hade jag redan missat tiden. Vi hade glömt ringen hemma och vi hade helt och hållet glömt att skicka in hindersprövningen. Inte nog med det, så hade jag glömt att raka benen....

• förlovadflicka

Lisa Maria skrev 2010-09-19 13:24:18 följande:
    Jag har också just drömt min första mardröm. Vi gifter oss om 3 mån. Det var bröllopsdagen och vi skulle fixa till oss vid kyrkan. Då kom jag på att min hårfrisörska hade klippt av mig mitt långa, ljusa hår, som hon skulle fixa till mig. Det hade blivit kort och krulligt. Nu fanns det inget hår att fixa till. Förresten, så hade jag redan missat tiden. Vi hade glömt ringen hemma och vi hade helt och hållet glömt att skicka in hindersprövningen. Inte nog med det, så hade jag glömt att raka benen....

Åh nej, inte benen! XD

• elisabettan

Lisa Maria skrev 2010-09-19 13:24:18 följande:
    Jag har också just drömt min första mardröm. Vi gifter oss om 3 mån. Det var bröllopsdagen och vi skulle fixa till oss vid kyrkan. Då kom jag på att min hårfrisörska hade klippt av mig mitt långa, ljusa hår, som hon skulle fixa till mig. Det hade blivit kort och krulligt. Nu fanns det inget hår att fixa till. Förresten, så hade jag redan missat tiden. Vi hade glömt ringen hemma och vi hade helt och hållet glömt att skicka in hindersprövningen. Inte nog med det, så hade jag glömt att raka benen....

HIhi!

• Fröken Cha

Jag drömde att jag gett min mamma ansvaret för dukningen. När vi kom tilll festsalen stod där bord som definitivt sett sina bästa dagar och vita dukar som inte var stora nog för att dölja dem. Alla blommor och dekorationer vi pratat om hade hon struntat i. Jag tappade humöret helt och bad folk att gå hem. "Ni kan gå nu". " Jag har inte lust längre, ni kan gå hem" Hehehe...

• Moster Stina

Hörde att många mardrömmar är likadana i alla kulturer på jorden.
    Forskare tror därför att de har ett syfte. Nämligen att träna oss på att klara oss ur jobbiga situationer.

Det är faktiskt mycket lättare att bli till freds med sitt mardrömmande, om man förstår att de bara finns där för att träna en. Eller för att påminna en om någonting man nästan glömt.

Svar på tråden (Mar)Drömmar..