• Snart TJs fru

(Mar)Drömmar..

Inatt drömde jag att vi hade gift oss. Men vi hade inte sagt det till nån. Så efter bröllopet gick vi runt på stan för att alla skulle kunna gratulera oss och säga hur fin jag var. Men min man tyckte att det var så varmt att han hade bara på sig ett par jätte små tajta shorts och väst. Jag tyckte inte det var så fint så jag sprang bakom han och försökte få på han kläder medan han sprang och åt palt (japp vi kommer från piteå). Vi träffade inte nån vi kände så jag blev jätte lessen för jag ville så gärna att nån skulle få se hur fin jag var. Sen när vi kom hem såg jag att min klänning var förstörd, den var jätte smutsig och dragkedjan hade gått sönder..

Det är tre månader kvar till bröllopet...undrar hur många fler mardrömmar jag kommer att ha. Inte kul...

Nån som har samma problem?

• Svar på tråden (Mar)Drömmar..
  • torildsdotter

Jag drömde nyligen att jag dagen innan brölllopet kom på att jag inte hade köpt någon klänning. Bestämde mig därför för att på bröllopsdagens förmiddag gå ut och leta. Problemet var bara att affärerna öppnade bara någon timme innan bröllopet skulle börja... Total panik ;)

• eigollet

Haha, jag drömmer också jättekonstigt!

Min skummaste dröm var att jag sprang runt och försökte hjälpa mig att snöra klänningen, men ingen märkte mig! När jag äntligen fick kontakt med min syster så bad jag henne i stället att hämta ett glas vin, eftersom jag var så stressed....

Folket fortsatte att inte märka min desperation och tiden bara gick och gick. Sen försvann själva klänningsproblemet och i stället stod jag färdig bredvid min brudgum. Som INTE var m2b! Vi gick oändligt långsamt fram på altargången och jag hade panik över att jag skulle gifta mig med fel person!!

Helt stört.... :)

• Joffan

jag drömde inatt att det var typ 1dag kvar till bröllopet och vi hade inte fixat något annat än boka kyrka festlokal och skickat inbjudningarna...

• c4trin

För några nätter sedan drömde jag att jag på bröllopsdagen hade glömt att köpa klänning. I full panik sprang jag in i en butik, men de hade bara en enda klänning kvar. Det var en hämsk kort klänning med jätte mycket fyll som stack ut under den fluffiga kjolen. Den passade inte alls och eftersom jag varit inne i affären hann jag inte med att varken fixa hår eller smik.  Vakna med full panik. ;)

• Houdini

Här är en till som drömt mardrömmar ;)

Jag och m2b har för vana att göra det mesta i sista minuten och vi ska baka tårtorna själva.

Jag hade bara tårtbottnarna på bröllopsdagens början ingen fyllning ingenting sen var väll allt i stort sett kaosartad men jag vaknade tack och lov.

Ska nog baka tårtbottnarna så ssnart som möjligt och frysa dom så länge

• themandys

Haha! Va tokigt :P Jag har varit fri från mardrömmar än så länge, men min fästman drömde en mardröm härom natten..

Den handlade om att vi satt på middagen på vårt bröllop, och efter varmrätten ställde han sig upp för att berätta att vi inte ska ha någon efterrätt, utan att tårtan är efterrätten. Tydligen blev alla jättearga på honom och han blev supernervös :P

• c4trin

Nu har drömmarna börjat ordetligt för min del, 2½ månad kvar nu.. Drömmer om bröllopet ca varannan natt, oftast i samband med annat som stressar mig. Drömde häromnatten att jag skulle ha tenta på min bröllopsdag, så jag fick sitta och göra den i kyrkan under tiden bröllopet pågick.. Va inget kul kan jag berätta :P haha

• förlovadflicka

Haha, drömde en sjuk mardröm precis innan jag vaknade... (kollade på "den vita massajen" för några dagar sedan där huvudpersonen blir ihop med en massaj på en resa till afrika med sin fästman)
    Jag drömde att jag var med en svart man och att han kysste mig och jag kom helt plötsligt på att jag vill ju inte pussa på någon annan än min fästman så jag visade honom ringen och sa att jag är förlovad och jag älskar verkligen honom jätte, jättemycket! Sedan vaknade jag och var jätterädd för det kändes som jag brukade träffa den där mannen XD Usch vilken äcklig dröm, känns ju som man varit otrogen men fästmannen skrattade bara när jag berättade :P  

• Chicita
    Houdini skrev 2010-11-07 20:39:37 följande:

Här är en till som drömt mardrömmar ;)

Jag och m2b har för vana att göra det mesta i sista minuten och vi ska baka tårtorna själva.

Jag hade bara tårtbottnarna på bröllopsdagens början ingen fyllning ingenting sen var väll allt i stort sett kaosartad men jag vaknade tack och lov.

Ska nog baka tårtbottnarna så ssnart som möjligt och frysa dom så länge

Låter som en bra idé...
    Jag ska också göra vår tårta. Ska använda mousser som fyllning och för att inte riskera någon katastrof med för lite eller för mycket gelantin i mousserna så ska jag köpa pulver av ett bageri. Sånt som dom använder i sina mousser alltså...
    Måste nog ta tag i den där beställningen snart så jag inte riskerar att stå utan det när det är dags att baka om några månader  
  • M Berg

jag drömde i förrgår att jag gick tillbaxa till mitte ex. han gjorde slut m sin tjej å hans fam va så glada! sen mitt i allt det ångrade jag mig å insåg hur mycket jag älskade min m2b... frågan va nu hur jag skulle få tillbaka honom. jag va så lessen i drömmen

• förlovadflicka
    M Berg skrev 2011-03-11 17:12:40 följande:
    jag drömde i förrgår att jag gick tillbaxa till mitte ex. han gjorde slut m sin tjej å hans fam va så glada! sen mitt i allt det ångrade jag mig å insåg hur mycket jag älskade min m2b... frågan va nu hur jag skulle få tillbaka honom. jag va så lessen i drömmen
    Det är tur att ens drömmar slutar så så att de inte slutar med att man vill vara med någon annan, tänk att vakna upp från det- usch!!!! 
Svar på tråden (Mar)Drömmar..