Inlägg från: planeringsdax |Visa alla inlägg
  • planeringsdax

Jag söker nya vänner i Gbg!

Här är en till som hänger på

är en tjej på 28 år och bor i Lindome tillsammans med sambo och våra 3 barn 9,5 och 3 år Planerar bröllop i sep 2011,

hmm ja vad skall man skriva mer inte vet jag men vi får ta det på en liten fika sen hihi

Ha det bra alla så länge så hoppas jag att det blir fika snart för det drar lite i tarmen

• planeringsdax

jag tycker inte heller att ålden spelar någon roll jag är ju 28 och min sambo är 37

• planeringsdax

Ja fika?? någraideér på vart och när?

• planeringsdax
    wiii skrev 2010-09-26 11:22:23 följande:
    jag hade gärna fikat typ nu, ska bli så spännande att se vilka ni är!  Men vi får ju vänta in Dr cosmos som skapade tråden innan det blir fika :)  
    så sant men jag vill ju fika NU men men jag får väl lugna mig lite skall bli riktigt kul oh se vem alla är.
  • planeringsdax

Hej tjejer

i dag var jag inne på ramonas inne i göteborg och där hängde den DEN stort K så nu hänger den här hemma iiiii vill att det skall vara sep 2011 NU

• planeringsdax
    operfekt skrev 2010-10-02 15:56:24 följande:
      Åh, så underbart att ha hittat rätt klänning :D hur ser den ut? =)

operfekt skrev 2010-10-02 15:56:24 följande:
      Åh, så underbart att ha hittat rätt klänning :D hur ser den ut? =)

Runi skrev 2010-10-02 16:43:15 följande:
    Härligt :D Som ovan "hur ser den ut?" :P 
    jag kan ta på mig den i kväll när gubben min har åkt och be min väninna ta kort på den så ni får de
  • planeringsdax

nu finns den i mitt galleri lite dåliga bilder men jag är sååå kär om man kan säga så om en klänning

• planeringsdax

Jag skall ha en underkjol också så den faller lite snyggare

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!