• wiii

Jag söker nya vänner i Gbg!

Ah, Ja stress kan då få alla möjliga symptom när det blir för mycket, bra att du tagit det lugnt!
    Vad blir det för klänning? :)
    Jag var faktiskt och köpte en klänning idag med, så nu kan det prickas av på att göra-listan! :D 

• wiii

Det blev en Nixa för mig :)  Med halterneck och lite lagom vidd i kjolen :) Var helt inställd på att behöva prova massor med klänningar, men det blev den första som jag provade :P

Din blivande klänning ser ljuvlig ut, väldigt fina detaljer! 

• wiii

Aha, ja det gäller väl att hitta rätt modell för sin egen kroppstyp, jag tex tycker att jag inte passar alls i tubtopsmodeller :P Så jag trodde nog att jag skulle få bekymmer att hitta klänning då nästan alla är axelbandslösa känns det som.

• wiii

Nu kom vi visst av oss lite igen, eller så är det bara jag som tycker det som är inne här dagligen :P
    Hur mår du nu runi, lugnat ner sig hoppas jag? 

• wiii

Jag är gärna med på en fika snart :)
    Hur går det med flyttbestyren Planeringsdax, mycket kvar? 

• wiii

Måste kännas ljuvligt att det inte är längre kvar :) 2 1/2 veckor går ju hur snabbt som helst!

• wiii

Ah, vad läser du då för böcker? :) Behöver lite lästips! Själv läser jag Fågeln som vrider upp världen, men den börjar närma sig slutet nu.

• wiii

Nästa vecka nån gång kanske? 
    Tisdag eller onsdag passar nog mig bäst tror jag, Då kan jag efter kl 16.30 ungefär :)

• wiii

Ah, vad skönt att vara lite långledig :)
    När vet du om du åker eller inte? 

• wiii

Haha, Så bra vi är på att komma iväg på ny fika :P

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!