• wiii

Jag söker nya vänner i Gbg!

Hej igen!
    Nu har tiden susat iväg igen och imorgon är det tisdag, kan ni fortfarande ses och isf vilken tid? 

• wiii

Och jag kan nog efter kl 15.30 ungefär

• wiii

Aldrig sett dig heller, eller runi, bara planeringsdax, nästan så att jag udrar om något blivit fel? är på msn nu så vi kanske kan kolla?

• wiii

Nu hann jag nog gå offline igårkväll, behövde lägga mig och sova, men du kanske kan prova att lägga till mig igen? denise_karlsson @ hotmail.com

Tråkigt Runi!
    Hur är det på torsdag då? 

• wiii

funkar för mig med! :)
    Vanliga stället? 

• wiii

Halloj på er!
    Hoppas att allt är bra med er i sommarvärmen?
    Här är vi i full gång med de sista förberedelserna, om två veckor vid den här tiden är jag fru!
    Men jag har ändå sett till att få njuta av sommarvärmen genom att sitta på altanen med en bok, vi får se om det straffar sig att jag tagit det lite lugnt nu.
    Men att skaffa sig en solbränna måste ju ändå ingå i förberedelserna tycker jag  ;)

• wiii

ja det var tråkigt! 
    Allt bra med dig annars Planeringsdax? 

• wiii

hej igen, Nu har tråden allt varit död ett tag, så kan det gå när några hittar varandra på facebook och msn istället!
    Hoppas att allt är bra med er?
    Hur går det för dig planeringsdax, borde vara dags snart va? (värdelös på att komma ihåg datum) 

• wiii

ja lite nytt folk hade allt varit trevligt! ( inte för att det på något vis är nåt fel på det "gamla" folket då ;P )

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!