Jag söker nya vänner i Gbg!
Runi skrev 2010-11-04 21:27:34 följande:
Runi skrev 2010-11-04 21:27:34 följande:
Ja, det kommer nog att bli roligt, och ännu roligare blir det när han klarat körkortet och jag inte behöver köra alltid längre :P
På torsdag jobbar jag lite senare, så då kan jag vara i stan (på terminalen) tidigast 18:30. Veckan därefter kan jag något tidigare alla dagar utom torsdagen.
Sweet (i närheten av brunnsparken) har öppet till 21, annars har jag inte jättebra koll heller på ställen som har öppet länge, jag och de vänner jag har i gbg är riktiga vanemänniskor när det gäller fika och går typ alltid till samma ställe :P
Inga problem :) Min buss går till NIls Erikssonterminalen (centralen) så vi kan mötas där, sen är det gångavstånd till Brunnsparken om vi ska fika där omkring, annars har jag koll på bussar och spårvagnar om vi väljer nåt annat ställe :)
Jag ses nog gärna nästa vecka, det går bra på torsdag också om det passar andra bättre, men helst början av nästa vecka så behöver det inte bli riktigt lika sent, jag har ju en bit hem sen efteråt också och börjar jobba tidigt på fredag:)
Roligt att du vill med Snöbjörk!