• operfekt

Jag söker nya vänner i Gbg!

Haha, jag sa visst för mkt, inget egypten för oss denna gång :( Får se om de har ngt annat förslag hos Apollo, annars funderar vi på Malaga-Gibraltar-Marocko, eller kanske Rom :) Planeringadax: förstår att det varit mkt, när flyttar ni? Jag kan fika 2/2, den 7/2 beror på när resan blir av, allt är ju ganska öppet just nu :S

• operfekt

Såå, det blev malaga, men inte marocko, känns som att läget är lite ostabilt i stora delar av
    nordafrika just nu..
    Blir malaga & utflykter till städerna runt omkring, samt en natt i gibraltar.
    Blir nog mysigt, & liite varmt iaf, 18 grader i skuggan, inte badväder men inte kall vinter iaf =)
    Men vi åker på måndag kväll, så fika funkar väl kanske om vi tar det ganska tidigt
    (behöver väl vara på flygplatsen vid 17)

Annars får vi ta det framöver ngn gång, om ni inte slår till medan jag är borta, haha!

• operfekt

Vi kommer hem på alla hjärtans dag =)
    Är ledig på tisdagen 15/2 också vet jag, annars är inte schemat helt klart än för den veckan..

• operfekt

Hej alla =) (och välkommen Therese!)
    Resan var myysig, var väl mellan 16-22 grader, ganska lagom om man vill hinna se massor,
    men bada & sola blev det ju inte direkt =)
    Sambon föreslog att vi skulle åka till hawaii & gifta oss nästa årsdag, får se hur det blir med det,
    men vi är fortf inte förlovade, haha..

Jag är alltid öppen för en fika =)

• operfekt

Jag är ledig fram tills torsdag, så då kan jag närsom,
    torsdag kan jag efter 18 (tror jag, har personalmöte 15) =)

• operfekt

Jag kan båda dagarna, torsdag vet jag inte exakt näär jag kan dock,
    eftersom personalmötet inte är helt bestämt med tid, beror på hur mkt som avhandlas.
    Men bara jag vet vart  ni är så kan jag leta mig dit, kanske om jag tar ngns nr eller så också,
    så jag kan höra av mig =)

• operfekt

Torsdag blir bra =)
    Det borde vara klart till 17-18, i värsta fall kan jag säkert gå då ändå,
    det är i partille tror jag, så tar väl inte jättelång tid att ta mig till stan..
    Haha, det räknade jag inte med att ngn skulle göra, skicka det i pm, det blir jättebra! =)

• operfekt

Har inte heller varit inne på ett tag, jobb & besök, skyller jag på,
    sen har/är jag inne i en läsperiod, så ligger hellre i soffan med en bok än sitter
    framför datorn, haha!

planeringsdax: skönt att det börjar närma sig, men lite stressigt också kanske =)

Jag är alltid fikasugen =)

Svar på tråden Jag söker nya vänner i Gbg!