Inlägg från: förlovadflicka |Visa alla inlägg
  • förlovadflicka

Annat än brudbukett?

Finns "plast"buketter ifall man är allergisk :)

• förlovadflicka

Yarrow skrev 2010-09-19 15:52:58 följande:
    I början av vår planering va jag lite inne på att ha en bukett gjord av broscher, det är hur fint som helst och håller för evigt :)   bild: www.brendasweddingblog.com/storage/vintage-br...   Sen kan man ju göra buketter av knappar, pappersblommor, trärosor.. Det är egentligen bara fantasin som sätter gränser!

Oj vad fin! Var kan man köpa en sån? :)

• förlovadflicka

Yarrow skrev 2010-09-19 22:19:30 följande:
    Bara att söka på "brooch bouquets" på etsy.com så kommer det upp huuuuur mycket fint som helst!

Wow, tack för tipset!:D

• förlovadflicka

Yarrow skrev 2010-09-19 22:19:30 följande:
    Bara att söka på "brooch bouquets" på etsy.com så kommer det upp huuuuur mycket fint som helst!

Ska faktiskt köpa en sån har jag bestämt mig för! :D

• förlovadflicka

Sebastiána skrev 2010-09-20 19:26:49 följande:
    Tycker också att de är superfina, men är de inte vansinnigt dyra?!!!

Har fattat det som att de kostar ungefär lika mycket som en vanlig bukett. Grejen är ju att man kan ha dem som prydnad för evigt också! Den jag hittat var ganska billig :)
    http://www.etsy.com/listing/56439500/new-ever-after-3-vintage-inspired-bridal?ref=sr_gallery_13&ga_search_query=weddings+brooches+bouquete&ga_search_type=handmade&ga_page=2&order=&includes%5B0%5D=tags&includes%5B1%5D=title

• förlovadflicka
    Syrinx skrev 2011-01-14 23:30:31 följande:

www.gamman.se/Galleri.asp?cat=2&ImgID=394&Bru...

Här snubblade jag över något väldigt häftigt! Sparsamt med blommor bundet till en solfjäder! Kunde tyvärr inte lista ut hur jag skulle kopiera in bilden hit till inlägget, men länken ska ju funka iallafall

Vad coolt!
    Man måste ha bilderna sparade på datorn för att kunna ladda upp dem :) 
Svar på tråden Annat än brudbukett?