Annat än brudbukett?
Jag skulle väldigt gärna vilja ha förslag på vad jag kan hålla i handen i stället för brudbukett. Vi planerar bröllop i november. ALLA förslag är mer än välkomna!!
Jag skulle väldigt gärna vilja ha förslag på vad jag kan hålla i handen i stället för brudbukett. Vi planerar bröllop i november. ALLA förslag är mer än välkomna!!
Ska faktiskt köpa en sån har jag bestämt mig för! :D
Har fattat det som att de kostar ungefär lika mycket som en vanlig bukett. Grejen är ju att man kan ha dem som prydnad för evigt också! Den jag hittat var ganska billig :)
http://www.etsy.com/listing/56439500/new-ever-after-3-vintage-inspired-bridal?ref=sr_gallery_13&ga_search_query=weddings+brooches+bouquete&ga_search_type=handmade&ga_page=2&order=&includes%5B0%5D=tags&includes%5B1%5D=title
Jag hade en glameliaros, är så otroligt nöjd med mitt val och vår florit, Emiflora, var helt underbar!! Lycka till!
Hoppas du älskar den lika mycket när du får hem den! :)
puffar lite. Vill gärna ha ännu fler förslag!
Kanske ett snyggt armband i stil med detta?
Eller än väska av blommor? Väldigt snyggt tycker jag och praktiskt, kan man ju ha servetter i för en del tårar lär väl rinna när man står där framme och ska gifta sig!
Ytterligare en bild =)