• Frilledille

Annat än brudbukett?

Jag skulle väldigt gärna vilja ha förslag på vad jag kan hålla i handen i stället för brudbukett. Vi planerar bröllop i november. ALLA förslag är mer än välkomna!!

• Svar på tråden Annat än brudbukett?
  • förlovadflicka

Yarrow skrev 2010-09-19 22:19:30 följande:
    Bara att söka på "brooch bouquets" på etsy.com så kommer det upp huuuuur mycket fint som helst!

Ska faktiskt köpa en sån har jag bestämt mig för! :D

• Sebastiána
    förlovadflicka skrev 2010-09-20 19:26:08 följande:
    Tycker också att de är superfina, men är de inte vansinnigt dyra?!!!
  • förlovadflicka

Sebastiána skrev 2010-09-20 19:26:49 följande:
    Tycker också att de är superfina, men är de inte vansinnigt dyra?!!!

Har fattat det som att de kostar ungefär lika mycket som en vanlig bukett. Grejen är ju att man kan ha dem som prydnad för evigt också! Den jag hittat var ganska billig :)
    http://www.etsy.com/listing/56439500/new-ever-after-3-vintage-inspired-bridal?ref=sr_gallery_13&ga_search_query=weddings+brooches+bouquete&ga_search_type=handmade&ga_page=2&order=&includes%5B0%5D=tags&includes%5B1%5D=title

• Sebastiána
    förlovadflicka skrev 2010-09-20 19:53:30 följande:
      Har fattat det som att de kostar ungefär lika mycket som en vanlig bukett. Grejen är ju att man kan ha dem som prydnad för evigt också! Den jag hittat var ganska billig :)www.etsy.com/listing/56439500/new-ever-after-...
    OK, jag hade inte tänkt lägga drygt 3000:- på en brudbukett. Jag köper en vanlig ändå. Det passar dessutom bäst med stilen på bröllopet i övrigt. Snygg är den i alla fall
  • Maxiander

Jag hade en glameliaros, är så otroligt nöjd med mitt val och vår florit, Emiflora, var helt underbar!! Lycka till!

www.maxiander.se

• Yarrow
    förlovadflicka skrev 2010-09-20 19:26:08 följande:
    Åh va roligt! Jag ångrar lite obland att jag inte köpte en sån bukett faktiskt. Inte för att jag inte älskar den jag hade utan för att en sån här verkligen håller för evigt :)

Hoppas du älskar den lika mycket när du får hem den! :)

• Frilledille

puffar lite. Vill gärna ha ännu fler förslag!

• FruFiddeli

Kanske ett snyggt armband i stil med detta?

• FruFiddeli

Eller än väska av blommor? Väldigt snyggt tycker jag och praktiskt, kan man ju ha servetter i för en del tårar lär väl rinna när man står där framme och ska gifta sig!

Svar på tråden Annat än brudbukett?