morgongåva till min älskade..
Jag tror dock TS menade en tatuering på sigsjälv. "en tatuering i nacken på mig ".
Och det jag skulle säga för det första så smärta är ingen fara, beror på hur smärtkänslig du är då, men speciellt om du bara ska ha ett par ord. Det du kanske ska fundera på är placeringen. Det blir väldigt många ord i nacken, och kommer ta upp väldigt mycket plats. Om du sen ska jobba och ha hästsvans tex så kommer du inte få jobb överallt. Nacken är ju lite svårt att dölja, och det passar sig inte med utsläppt överallt. Och för det andra så är det ju faktiskt en gåva till dig. Du lägger ner pengar på digsjälv så att du får en tatuering. Visst är det romantisk och så. Men kanske inte som gåva om du frågar mig, eftersom din partner inte får någonting. Då tycker jag isåfall att det är bättre om man nu ska prata tatuering att ni skulle typ tatuera in varsitt likadant hjärta på exakt samma ställe eller liknande. För då är det en länk mellan båda er som alltid kommer finnas kvar, och så får faktiskt din blivande något iallafall.