• Noella

Band i Göteborgs/Hallandsctrakten

Blev helt förstörd idag när "vårt" som vi skulle ha i februari på vårt bröllop tyvärr lämnade återbud. Känner hur paniken växer.Hur hittar man ett nytt band?

Snälla, har ni några tips på BRA och lite röjjiga band i Göteborgs/Hallandstrakten?

• Svar på tråden Band i Göteborgs/Hallandsctrakten
  • FotografLj

Söker ni en fotograf så finns jag:)?
    Jag är en duktig fotograf och kan mycket .
    mvh fotograf Lj

• RockTroll
    MariaHåkanOktober2010 skrev 2010-09-20 14:27:37 följande:
    Mitt bästa tips till er är Michael Abrahamsson. www.michaelabrahamsson.comLycka till Maria
    Sjukt dyr dock ska nämnas. Men det beror ju på vilken budget man har.
  • JosefinePatrik2010

MariaHåkanOktober2010 skrev 2010-09-20 14:27:37 följande:
    Mitt bästa tips till er är Michael Abrahamsson. www.michaelabrahamsson.comLycka till Maria

Hans heldagskoncept är helt outstanding

Josefine

• Flodis Hjärtat

Lät riktigt bra när jag lyssnade på hemsidan. Vad kostade han?

• RockTroll
    Flodis Hjärtat skrev 2010-09-20 20:11:24 följande:
    Lät riktigt bra när jag lyssnade på hemsidan. Vad kostade han?
    Vi fick ett pris på 13900 :-.
  • Noella

Tack, ska genast kolla upp honom.Fast vi hadelagt vår budget på 8000-9000kr.

• LadyG

Jag är scentekniker för ett coverband som kör klassiska, lite rockigare låtar. Det är fyra killar i bandet och de är riktigt bra. De har inte spelat ihop i mer än något år så de är billiga än så länge, vi tar 5000:- och håller på ett bra tag. :)
    Julia

• Fröken Söt
    LadyG skrev 2010-09-22 11:33:23 följande:
    Jag är scentekniker för ett coverband som kör klassiska, lite rockigare låtar. Det är fyra killar i bandet och de är riktigt bra. De har inte spelat ihop i mer än något år så de är billiga än så länge, vi tar 5000:- och håller på ett bra tag. :)Julia
    Har de någon hemsida?
  • fryser

jag rekomenderar oxå michael. via honom fick vi in annan kille som körde heldagskonceptet( kristoffer greczula) .. helt otroligt vad vra han var.. fick alla att dansa o många rös när han sjöng i kyrkan

• rottizz1

Jag är scentekniker för ett coverband som kör klassiska, lite rockigare låtar. Det är fyra killar i bandet och de är riktigt bra. De har inte spelat ihop i mer än något år så de är billiga än så länge, vi tar 5000:- och håller på ett bra tag. :)
    Julia

Vill oxå veta om ni har hemsida eller nån sida där man kan höra lite låtar

• LoveA

Vi hade Marcus och John på vårt bröllop, två killar runt 25-30 år. Dom var helt fantastiska. De spelade i ca 3 timmar men kom lite tidigare och var med och åt och kände av gästerna och oss lite. De spelade vår bröllopsdans och gjorde det underbart, The Cure's Just like heaven. Vi betalade 6500:-
    http://www.marcusochjohn.se

Lycka till

• Sörön10
    fryser skrev 2010-09-22 18:42:42 följande:
    jag rekomenderar oxå michael. via honom fick vi in annan kille som körde heldagskonceptet( kristoffer greczula) .. helt otroligt vad vra han var.. fick alla att dansa o många rös när han sjöng i kyrkan
    Nyfiken bara, varför rekommenderar du Michael när du hade den där andra killen? Borde du inte rekommendera denne istället?
  • Bröllopsblomman

2nd sickjazzband! finns i gbg.

• fryser

Sörön10 skrev 2010-09-30 15:33:40 följande:
    Nyfiken bara, varför rekommenderar du Michael när du hade den där andra killen? Borde du inte rekommendera denne istället?

oj ja jag förstår att det lät tokigt. rekomenderar michael för att han var jätte mån att allt gick rätt till o att vi var nöjda. han ringde upp med jämna mellan rum o kolla så att allt var som vi ville. självklart rekomnderar jag kristoffer greczula. grym röst o många rös i kyrkan när han sjöng o det var inet många som satt på kvällen när han spelade live eller dj:a..

Svar på tråden Band i Göteborgs/Hallandsctrakten