bridezilla?
Jag måste bara fråga er hur ni tänker, jag vet inte om jag överdriver eller om det är okej att känna som jag känner.
Saken är att min lillasyster ska vara tärna på mitt bröllop, min enda tärna. Hon är 16 och bor därför hemma fortfarande. Vi ska gifta oss på en annan ort, omkring 3h från där de bor. Och detta har gjort min mamma lite sur, både för att hon säger att hon måste åka jättetidigt hemifrån för att hon och min syster ska kunna vara på plats till halv 10 då jag ska vara och göra håret. Dessutom säger hon att hon inte vet hur hon ska göra med sin hund, hon vill inte fråga sin pappa, alltså min morfar, för hon vill inte utnyttja honom. Så nu sitter hon typ och väntar på att han ska erbjuda sig, annars vet hon inte hur hon ska göra säger hon.
Vilket då gör att jag inte kan planera någonting, för jag vet inte när dom kommer ner alls. Jag vet inte ens om min mamma kommer vara med eller om hon kommer behöva vara med hunden under festen efter, eftersom han inte kan sitta själv i en bil i oktober. Sa jag föressten att bröllopet var om 5 veckor? JAG BLIR GALEN. faktiskt. Lite anledningen till att man har tärna, eller iallafall jag, är ju för att man ska ha ett stöd med sig under dagen. Ska hon komma ner bara för att vara fin på fotona och stå bredvid mig under vigseln så känns det onödigt. Speciellt eftersom vi betalar allt för henne. Då känns det som om jag kan byta tärna.
är det jag som är bridezilla, eller har jag verkligen rätt att ryta i här och faktiskt hota med att byta tärna om inte hon står där prick halv 10?