Jag såg typ "kappor" fst elegantare där jag kollade klänning. Det finns säkert något. Finns säkert de som säljer också på köp/sälj här.
Vi ska fixa maten själva, men hyr porslin och dukar så att vi slipper disken :) sedan blir det nog att vi köper tårtan, för den ska vara perfektperfektperfekt. Och vem vill anta sig den utmaningen med de kraven!!?
Vi håller också på att fundera ut tema och layout. Det är inte det enklaste! Och just som Sandrina skriver så vill man ju att det ska gå igenom allt. Inbjudning, program, dukning, tackkort... Och det börjar verkligen bli dags att komma igång, för jag vill göra dem själv det är så roligt!
Vi skickar nog ut inbjudningarna i slutet av januari, då är det tre månader innan DAGEN. Får ju inte vara för långt innan, men inte heller så kort att gästerna har andra saker för sig. Så jag för verkligen vidare Sandrinas fråga När skickar ni ut era inbjudningar??
Vi har bokat fotograf redan, och ska träffa henne när det närmar sig. Det känns lyxigt (fanns inte i budget från början) Nu skulle vi vilja ha någon som filmar med, kanske en kompis om vi kan komma på någon.
Har ni egen lokal, eller festvåning? Vi ska ha egen och just nu är frågan hur vi gör med drickat efter middagen. Vi vill ha bar till självkostnadspris, men vem ska sköta den?