Inlägg från: mattiasFästmö |Visa alla inlägg
  • mattiasFästmö

En sängkammarfråga (blunda och ursäkta ni som tycker en sådan är opassande..)

Jadu, precis som flera andra här så varierar det, 2-3 gånger i veckan till 2-3 gånger i månaden. Beroende på hur mycket som händer runt omkring och vart man är i livet just då. Sen kan vi ju ha dagar då vi har sex tre gånger på en dag men allt för lång tid går det aldrig. vi har vart tillsammans i snart 4 år och jag får orgasm varje gång

• mattiasFästmö

På rosa moln skrev 2010-10-14 19:39:55 följande:
    När det gäller orgasmandet så tillhör jag de "stackare" som aldrig har fått det. Lider inte nämnvärt av det, men om ni har några tips att komma med så är de välkomna ;) Min pojkvän däremot får utdelning nästan varje gång - livet är orättvist ibland... :)

Oj, jag har så svårt att förstå detdär, att man inte kan komma. Fast iof kan jag tänka mig att man inte saknar det man inte vet hur det känns? Kanske? Jag vet inte om jag har några tips som är rumsrena nog att skriva här. Antar att du lekt mycket på egen hand men inte lyckats?

• mattiasFästmö

Lajsan skrev 2010-10-18 22:28:02 följande:
    Intressant tråd, vet inte var min sexlust tagit vägen faktiskt, har käkat piller i 12 år, varit ihop i 10 år men i början hade vi sex jätteofta men nu kan det gå flera veckor mellan varven, och dom få gångerna är det han som tar initiativet, han har tagit upp det varför vi har sex så sällan men jag vet inte varför man hellre sitter framför tv:n, inga barn.

det kanske helt enkelt är just därför att ni har för sällan sex? Vi hade en sån period då var mycket och vi inte hade så mycket, vilket gjorde att jag kände lite som dig, att det nästan var lite drygt att ha sex, krångligt och så. Det var ju enklare att sitta kvar vid tvn, mindre ansträngande och det var lättare. Visst var det skönt när vi väl hade sex, men det var inte så att jag var sådär super pepp emellan gångerna.

Eftersom att jag själv kände att jag vill inte vara sån som efter fyra år tillsammans slutar vilja ha sex så gjorde jag allt jag kunde för en nytändning, jag tog initiativet mycket oftare, jag valde sängen istället för tvn och gjorde det lite roligare med handbojjor och ögonbindel och sånt, och då kickade det igång igen, jag blev sugen som förr igen och nu har vi sex flera gånger i veckan igen. Jag tror att man måste lite ta sig i kragen för att få en ny tändning, bidra lite själv helt enkelt för att det ska komma igång igen, man blir ju inte mer sugen för att man sitter kvar i soffan tyvärr, utan jag tror sex är som vilket intresse som helt, om man inte håller det intressant och gör det tillräckligt ofta så är det ju inte konstigt om man lessnar lite

Svar på tråden En sängkammarfråga (blunda och ursäkta ni som tycker en sådan är opassande..)