• Heloise

En sängkammarfråga (blunda och ursäkta ni som tycker en sådan är opassande..)

Lite mindre just nu eftersom jag är gravid och känner mig lika sexig som en flodhäst, och min man drabbats av storhetsvansinnes och tror att han kan göra illa bebben

I vanliga fall någon gång i veckan, ibland varannan vecka, ibland kommer vi i en "svacka" på en månad eller två och så kommer det en topp med varje dag under ett par månader. För mig( oss tror jag, eftersom vi är ense om det här) beror det på mkt runt omkring, jobb, familj, skola, övriga irritationsmoment. Däremot så är vi alltid kärleksfulla, sover nakna under samma täcke, mkt närhet och ömhet.

• Heloise
    Heloise skrev 2010-09-23 16:24:46 följande:
    Lite mindre just nu eftersom jag är gravid och känner mig lika sexig som en flodhäst, och min man drabbats av storhetsvansinnes och tror att han kan göra illa bebben I vanliga fall någon gång i veckan, ibland varannan vecka, ibland kommer vi i en "svacka" på en månad eller två och så kommer det en topp med varje dag under ett par månader. För mig( oss tror jag, eftersom vi är ense om det här) beror det på mkt runt omkring, jobb, familj, skola, övriga irritationsmoment. Däremot så är vi alltid kärleksfulla, sover nakna under samma täcke, mkt närhet och ömhet.
    Vi har varit tillsammans i 11 år, förlovade i 10år och gifta i 1år. Väntar första barnet.
  • Heloise
    Martinaa skrev 2010-09-23 20:30:24 följande:
    OT, men GRATTIS Heloise till bebisen! Kanske varit offeciellt länge, men längesedan jag var inne här nu.
    OT: Tack! Det blir en julbebbe för oss( bf 22/12)
  • Heloise
    Vinter10 skrev 2010-09-24 11:02:18 följande:
    Oh shit, nu fick jag lite ångest. Som jag skrev i början har vi sex typ 1-3 ggr per vecka... Inga barn! Hur ska det bli sen! ? Men å andra sidan är vi båda rätt nöjda. Kan vara tacksam för att vi har lika mycket lust och att det kvalitet och inte kvantitet... :)
    Äsch jag har aldrig ångest över vårt sexliv( oavsett om det är 1gg/rom dan fas eller typ aldrig fas), så länge vi är nöjda, glada och tillfredsställda, det är huvudsaken. Alla har ju olika lust, och som du skriver det är ju jättebra att ha lika mkt lust och att det sex man har är bra sex, och 1-3 ggr i veckan är ju att ha ett aktivt sexliv
Svar på tråden En sängkammarfråga (blunda och ursäkta ni som tycker en sådan är opassande..)