Inlägg från: ClaraH |Visa alla inlägg
  • ClaraH

Röda skor på bröllopsdagen??

Jag letar efter röda skor. Jag ska absolut ha något som sticker ut. Jag har i och för sig en kort klänning och då tycker jag att det är extra viktigt. Hittar jag inte röda ska det ändå bli något färdglatt.

• ClaraH

Nu har jag köpt mina skor, tror jag i alla fall. Det blev ett par blå riktigt högklackade, öppen tå med ett strasspänne fram. Tygen var liksom siden i tcå olika blå nyanser. Lägger upp bild i morgon eller på tisdag. Befinner mig i Milono just nu. Butiken var på gränsen till smaklös, men dessa var ultimat festeleganta, inga vardagsskor precis. Jag tror att de kommer att sticka ut.

Måste nog köpa ett par till lite lägra som det går att dansa i. Hihi.

• ClaraH

Mariabridetobe skrev 2010-09-28 22:13:41 följande:
    ClaraH : Så läckra !!!! =)

Tack för det! Jag gillade dem verkligen. Kände också att jag behövde något mer när jag har en kort klänning.

• ClaraH

NorthernTrekker skrev 2010-09-28 22:38:06 följande:
    TheJohanna skrev 2010-09-28 22:27:23 följande: Ohhh - skorna såg verkligen sköna ut! Hmmm.... beige, rosa och grått - det är ingen av färgerna som går igen i ex. bröllopsbuketten? Eller i brudgummens klädel kanske? Jag skulle nog ha kört på grått eller rosa, med tanke på att klänningen är vit (?), men det är ju smaksak vad man vill ha!Bild på mina nya high heals! (och ja, måste fixa ett par sköna balleringaskor också så att jag kan svida om till något skönare efter några timmar... www.brollopstorget.se/hem/northerntrekker/gal...

också blå ! Jättesnygga, jag måste också skaffa ett par som jag kan "gå" i också...

• ClaraH

Mariabridetobe skrev 2010-09-29 10:24:17 följande:
    HELT LYRISK!!!!!!!!!! Har hittat en sida på nätet som man kan designa sina egna brudskor!!! Och för under 1000 lappen.... Snitt låg nog på 500-600 kr =) Och där kan jag få mina drömskor i RÖTT =) Gå in och kolla själva!! www.pernillasbrudbutik.se  Nu är det bara att hitta en klänning oxå... Har ingen aning om vad jag vill ha eller passar i.... Har ni andra hittar "ER" klänning??

Ja, jag tror att jag har hittat min, men det har varit svårt med att hitta en kort så jag ska sy den själv. Min idé ser ut såhär.

http://carinpeter.blogspot.com/2010/08/klanningsmonster_28.html

• ClaraH

swee1 skrev 2010-09-29 15:52:44 följande:
    jag hade i lördags och är jättenöjd att vjag vågade, bilder=galleriet

Oh, så läckra! Fick du några kommentarer?

Svar på tråden Röda skor på bröllopsdagen??