Röda skor på bröllopsdagen??
Jag letar efter röda skor. Jag ska absolut ha något som sticker ut. Jag har i och för sig en kort klänning och då tycker jag att det är extra viktigt. Hittar jag inte röda ska det ändå bli något färdglatt.
Jag letar efter röda skor. Jag ska absolut ha något som sticker ut. Jag har i och för sig en kort klänning och då tycker jag att det är extra viktigt. Hittar jag inte röda ska det ändå bli något färdglatt.
Nu har jag köpt mina skor, tror jag i alla fall. Det blev ett par blå riktigt högklackade, öppen tå med ett strasspänne fram. Tygen var liksom siden i tcå olika blå nyanser. Lägger upp bild i morgon eller på tisdag. Befinner mig i Milono just nu. Butiken var på gränsen till smaklös, men dessa var ultimat festeleganta, inga vardagsskor precis. Jag tror att de kommer att sticka ut.
Måste nog köpa ett par till lite lägra som det går att dansa i. Hihi.
Nu har jag fotat dem. Ni ser dem i detta inlägg. carinpeter.blogspot.com/2010/09/mina-skor.html
Tack för det! Jag gillade dem verkligen. Kände också att jag behövde något mer när jag har en kort klänning.
också blå ! Jättesnygga, jag måste också skaffa ett par som jag kan "gå" i också...
Ja, jag tror att jag har hittat min, men det har varit svårt med att hitta en kort så jag ska sy den själv. Min idé ser ut såhär.
http://carinpeter.blogspot.com/2010/08/klanningsmonster_28.html
Oh, så läckra! Fick du några kommentarer?