Taylia skrev 2010-10-24 20:47:25 följande:
OBS!! JAg vill varna er för Pernillas Brudbutik. Jag har haft stora problem att få besked om när mina skor ska dyka upp. Jag beställde de 22 augusti och har inte sett röken av dem. Det står upp till 8 veckors leverans och det är passerat med råge. OCh det är ju inte direkt högsäsong för festskor så här års. Det har varit väldigt svårt att få kontakt via mail och informationen är väldigt knapphändig. Har ni väldigt gott om tid så kör hårt, men jag gifter mig om tre veckor och har naturligtvis fått tänka om angående mina röda skor och fått köpa ett reservpar. Så igen, VARNING för lååååång leverans (om de nu levereras alls) hos Pernillas Brudbutik.
Jag var in igår på deras sida och då hade de skrivit att det har varit översvämmning där skorna görs, så det kunde ta lite mer tid, om man inte hann få skorna till bröllopet skulle man få alla pengarna tillbaka. Hon som har Pernillasbrudbutik har den som en bisyssla, och det står att det ibland kan ta lite tid innan svar.
Jag hoppas du får dina skor!! Jag ska beställa mina nästa vecka, men har till juni innan jag gifter mig!