Inlägg från: Taylia |Visa alla inlägg
  • Taylia

Röda skor på bröllopsdagen??

OBS!! JAg vill varna er för Pernillas Brudbutik. Jag har haft stora problem att få besked om när mina skor ska dyka upp. Jag beställde de 22 augusti och har inte sett röken av dem. Det står upp till 8 veckors leverans och det är passerat med råge. OCh det är ju inte direkt högsäsong för festskor så här års.

Det har varit väldigt svårt att få kontakt via mail och informationen är väldigt knapphändig.

Har ni väldigt gott om tid så kör hårt, men jag gifter mig om tre veckor och har naturligtvis fått tänka om angående mina röda skor och fått köpa ett reservpar.

Så igen, VARNING för lååååång leverans (om de nu levereras alls) hos Pernillas Brudbutik.

• Taylia

Mariabridetobe skrev 2010-10-28 09:01:43 följande:
      Jag var in igår på deras sida och då hade de skrivit att det har varit översvämmning där skorna görs, så det kunde ta lite mer tid, om man inte hann få skorna till bröllopet skulle man få alla pengarna tillbaka. Hon som har Pernillasbrudbutik har den som en bisyssla, och det står att det ibland kan ta lite tid innan svar. Jag hoppas du får dina skor!! Jag ska beställa mina nästa vecka, men har till juni innan jag gifter mig!

hela situationen med mina skor är väldigt märklig.

jag beställde som sagt i slutet av augusti och de har fortfarande inte dykt upp. I slutet av förra veckan sa Pernilla att mina skor hade kommit till henne, hon frågade om jag fortfarande ville ha dem eller om jag skulle få pengarna tillbaka - såklart ville jag ha dem! annars hade jag ju inte beställt dem från första början. I alla fall så postades de i lördags (för 1 vecka sedan) och tror ni att de dykt upp? NEJ. Ingen avi och posten kan inte spåra leveransen eftersom de skickats som skrymmande brev istället för paket (! hur tänker man när leveransen redan är jätteförsenad om man vet att det är bråttom!!!). Tjejerna på mitt ica har fått leta genom hela sitt lager utan resultat.

Jag har fått löfte om att kunna returnera skorna och återfå pengarna om de nånsin dyker upp, eller att Pernilla återbetalar mina pengar när skorna kommer i retur till henne. Men helt ärligt - jag tror inte att de här skorna kommer dyka upp någonstans. Jag börjar t.o.m. tvivla på att de finns. En sak är säker - jag kommer få gifta mig i vita tråkiga skor istället för fina röda och jag är sjukt besviken och förbannad på företag som inte gör allt för att hjälpa till.

Kontakten med Pernillas Brudbutik har under de senaste veckorna varit bra, nu återstår det att se hur de löser problemet med mina pengar i retur.

Jag vet att detta företag levererat till många nöjda brudar och det kan mycket möjligt vara så att mitt fall är ett undantag. Jag vill bara berätta för er som har ngt snävare tidsramar än 6 mån att vara liiiite försiktiga.

Svar på tråden Röda skor på bröllopsdagen??