Inlägg från: Jeanette G |Visa alla inlägg
  • Jeanette G

Röda skor på bröllopsdagen??

Jag tycker verkligen du ska ha röda skor! Herregud va coolt. Jag letar själv efter skor i nån fin färg, har dock inte bestämt vilken än. Har en kort klänning så då är det lite extra kul att leta efter några riktigt fina och lite roligare skor :) Bianco är för övrigt ett tips! Dom brukar ha endel skor i roliga färger.

• Jeanette G
    Taylia skrev 2010-10-24 20:47:25 följande:
    OBS!! JAg vill varna er för Pernillas Brudbutik. Jag har haft stora problem att få besked om när mina skor ska dyka upp. Jag beställde de 22 augusti och har inte sett röken av dem. Det står upp till 8 veckors leverans och det är passerat med råge. OCh det är ju inte direkt högsäsong för festskor så här års.   Det har varit väldigt svårt att få kontakt via mail och informationen är väldigt knapphändig.   Har ni väldigt gott om tid så kör hårt, men jag gifter mig om tre veckor och har naturligtvis fått tänka om angående mina röda skor och fått köpa ett reservpar.   Så igen, VARNING för lååååång leverans (om de nu levereras alls) hos Pernillas Brudbutik.
    Jag var inne och kikade på Pernillas Brudbutik och hade funderingar på att beställa därifrån. Men för ett tag sen när jag gick in på sidan kom det bara upp en varningsgrej: "Angreppsrisk! Webbsidan på www.pernillasbrudbutik.se har rapporterats göra angrepp på datorer och har därför blockerats enligt dina säkerhetsinställningar."

Så ja, det kan ju vara nåt skumt där... Men hoppas verkligen att du får dina skor!

Svar på tråden Röda skor på bröllopsdagen??