Inlägg från: Pullan88 |Visa alla inlägg
  • Pullan88

VAR kan man räka ut vad thailandsresan kostar?

Det går ju lixom inte att kolla nu hur mycket en resa till thailand kostar.

Det är sent, finns knappt några resor kvar och de som finns är jättedyra.. Hittade några andra innan för en månad sen som var billigare..

Men ändock.. När kan man börja kolla resorna för nästa December/Januari?

Jag vill ha ett hum om priset.. Det behöver inte vara det dyraste hotellet men ändå..

Vi är två vuxna och har med oss en 3-åring..

Vad kostade ERA thailandsresor? Och NÄR åkte ni?

Vi komer förmodligen åka i januari då det är mycket billigare än december.,.

• Svar på tråden VAR kan man räka ut vad thailandsresan kostar?
  • Pullan88

har INGEN aning om vad vi ska åka:)

Har hittat ett jättefint och billigt hotell i phuket precis vid havet och med många stjärnor..

skulle kosta ca. 35.000 för hela familjen.. Får tänka på att dottern kostar numera..

Men det var ett av de billigaste hotellen.. Sen kanske det inte finns kvar till nästa år,

undrar när resorna kommer så man kan börja titta :)

Har nu kollat på Ving och apollo och fritidsresor.

Vill gärna flyga från Malmö, köpenhams eller göteborg som är närmast för mig.. sthlm är för långt bort!

Men ska kolla in sidan, tack :)

• Pullan88

Måste tillägga att 35.000 var för TVÅ veckor :)

• Pullan88

Fast jag tycker det är ganska billigt eftersom många resor kostar 40-50tusen..

35.000 för två veckor är lika mycket som vi gav för en greklandsresa nästan.. Vår treåring kostar ju jättemycket tyvärr . .

Hade det bara varit vi två hade det varit betydligt billigare..

men jag vet inte.. känns ju tryggt med "paketresa" när man har barn.. att frukosten ingår är ju också ett plus..

tror resan inkluderade flygmat och resa till hotellet med..

Svar på tråden VAR kan man räka ut vad thailandsresan kostar?