• Karamellen

Dräkt i vitt eller ljus färg

Houdini skrev 2010-09-28 01:35:14 följande:
    Jag och sambon har hastigt och lustigt bestämt oss för att gifta oss den 11/12 i stället för nästa höst eller 2012.Och i stället för det stora bröllopet ska vi ha ett litet familjebröllop och då vill jag inte ha värsta brudklänningen.Utan helst en dräkt kjol och kavaj men var kan jag hitta det till moderat pris och jag är storvuxen. Någon som har tips att ge

Precis samma här! Bokade kyrkan idag och vi har inte ens köpt eller sett ut min ring ännu så jag hoppas den hinner bli klar om den måste beställas!!

Vi blir ett mycket litet sällskap, bara våra respektive föräldrar och syskon. Vi ska gå ut och äta på restaurang sen och vill inte heller ha en brudklänning. 

Jag funderar på att ha en svart "vanlig" klänning i en modell som passar mig, köpt på HM i somras! Dock är den aningen kort i benen, slutar precis ovanför knät....  Dock vet jag inte vad man ska välja istället.

• Karamellen

Jag köpte en enkel brudkälnnning igår! Fastän jag sagt att jag inte ska ha någon. Gick in till stans enda butik som säljer brud- och balklänningar och sånt. Och det visade sig att de hade rea på brudklänningar och jag hittade en för 1500 kr! 

Våra planer om restaurang efteråt är nog också ändrade, vi kommer beställa catering vilket skulle bli sjukt mycket billigare!

Svar på tråden Dräkt i vitt eller ljus färg