• 20110820

20 augusti 2011

Som mitt nick antyder gifter vi oss också den 20 augusti, vi har planerat i 1,5 år nu

Och nu hittade jag ju den perfekta tråden att fråga i; när tänker ni skicka ut era inbjudningar? Vi håller vårt bröllop hemligt för våra gäster men efter 1,5 år kände jag på julafton att jag var tvungen att få dela detta med min syster så vi berättade då för våra föräldrar och min syster men resten av gästerna är lyckligt ovetande

• 20110820

Eftersom vår planering pågått så länge så är mycket faktiskt redan klart. Inbjudningarna är klara, jag ska bara göra dem. Festprogrammet är i princip klart, det ska färdigställas när gästerna OSA:t, färgtema är bestämt, fotograf och frisör är bokade, värdinnor tillfrågade och de är nu delaktiga i vår planering, gästlistan är klar, mat och dryck bestämt.... det är nog det jag kommer på just nu

• 20110820

Jag föreslog för min blivande att vi skulle skicka ut inbjudningarna till alla hjärtans dag men det tyckte han var för tidigt. Han har inte haft supermånga åsikter hittills så vi gör som han tycker nu... blir förmodligen kring mars som de skickas ut

• 20110820

Sprang helt oväntat på mina skor när vi var nere hos min familj i Falkenberg över påsk. Var inne på Kullens Skor och där var de! Jag har breda fötter och svårt för att hitta skor vanligtvis men nu hittade jag ett par som är "halvspetsiga" med ca 4-5 cm klack. Supersköna! 249 kronor, så jag är helnöjd!!

• 20110820

Nä, tyvärr inte. Märket är Peperoni tror jag, har försökt leta på nätet men hittade inte dem. Ska fota och lägga upp här när jag kommer hem från jobbet (om jag kommer ihåg Drömmer)

Svar på tråden 20 augusti 2011