Norrtäljebrudar 2011?
Hej!
Jag och min sambo bor i Norrköping men vi är båda från Roslagen (jag från Norrtälje, han från Edsbro) och vi gifter oss i Länna Kyrka 4/6.
Hår och smink för mig och min tärna fixas på salongen som ligger i gränden där vid Lilla Torget, kommer inte ihåg vad den heter.
Tårtan har vi beställt från Flygfyren, en tårtställning som går som en båge blir det och själva tårtan är som en prinsesstårta fast med sylt i. Operatårta hette det visst. Kostar 35 kr biten.
Bil hyr vi från Bilförmedlingen. Ganska kostsam historia, men bröllop kostar ju :-P
Blommor beställer vi från Fru Grön som ligger nere vid Norrtäljebåten.
I dagsläget väntar vi på besked från pastorsexpeditionen om vilken präst och kantor vi får. Håller tummarna för att vi får Anders Elvin som präst!
Just det, om ni har gäster som kommer långväga ifrån och ni gifter er samma helg som mig så är det svårt att få hotellplatser. Det är nämligen Custom Bike Show samma helg, vilket vi upptäckte när vi försökte boka hotellrum på både Åtellet och Granparken. Vi fick till slut tag på ett par rum på Hotell Roslagen, uppe vid McDonalds. Vill bara förvarna er andra om det, ifall ni inte tänkt på det.