Inlägg från: jkbr |Visa alla inlägg
  • jkbr

Någon som gifter sig 18/6 2011? :)

jag slänger in mig här också för vi har bytt dag:)  Vi gitfer oss på julita gård och det kommer bli litet och intimt (ca 40 pers)
    känns som en fin dag:) fick sex vecor mindre tid då men det kan ju vara bra för jag börjar bli riktig jobbig känner jag en riktig bridezilla:)
      jag var färdig med allt men nu får vi börja om men nu är jag ju rutinerad:)

• jkbr

I dag köpte vi ringen:) så fiin  nästan en hel karat och det var rea på den också:)) känns alldeles underbart!
    Har ni andra skickat ut inbjudan? 
    ska till  skreddaren på måndag och  se vad dom kan gjöra åt min klänning:)
    Känns så kul nu när det närmar sig:)

• jkbr
    daydreamer skrev 2011-03-03 23:19:57 följande:
    Nu ligger bild på ringen i mitt galleri iaf. Oskyldig
    Åh vad vacker!
    vi har också køpt ringen och hämtat den måste ta mig i kragen för att inte gå och glo på den hela tiden:)
    NU börjar det närma sig känns de som tiden går ju så fort!
    Jag försöker leta reda på en slöja men vill inte köpa så dyr eftersom jag bara har tänkt att ha den under vigseln, tittar lite på blocket och så men det slutar väl med att jag får köpa en för 2000 ändå :)
    inbjudnigarna skickade vi ut i dag så nu känns det på riktigt:)
    hur går det för er andra? 
  • jkbr
    Emblas Mamma skrev 2011-03-04 08:19:45 följande:
    oj vad dyrt! Varför inte kolla på E-bay?
    Där finns ju hur många snygga om helst!!
    Jag har köpt två därifrån från en pålitlig säljare, och det har kostat 400 kr / slöja med frakt och allt!
    :)
    Ingen som vet om det är äkta märke eller inte ändå! Dom är precis lika snygga :D
    jag vågar inte beställa på ebay för det blir kanske fel färg?
    fick du rätt färg?
    jag ska ha en klänning i creme.
    man tycker ju att det är väldigt dyrt för ett litet tyg :)
  • jkbr

hjälp! bara en månad kvar och jag som skulle banta och göra allt möjligt :) ja ja man blir väl gift ändå :)
    hur går det för er? 

• jkbr

oj joj dansa ja det måste vi nog också göra , men vi ska bara ta en liten tryckare till min blivandes egenskrivna kärlekssång till mig :)

Svar på tråden Någon som gifter sig 18/6 2011? :)