Inlägg från: snartherrochfru |Visa alla inlägg
  • snartherrochfru

Någon som gifter sig 18/6 2011? :)

Ja vi gifter oss också!
    I Västerås Domkyrka klockan 16! 

• snartherrochfru

Det är tre månader kvar idag!! Skrattande

• snartherrochfru

Jag är faktiskt inte så stressad. Det kommer såklart i vågor men...
    Lokal och mat är bokad.
    Klänningen är beställd men inte inprovad.
    Ringen är vald men inte beställd.
    Blommor har jag inte ens bestämt.

Nåja. Det löser sig.
    Vi vet ju ändå vad vi vill och det kommer bli bra!

Det känns jättekul att det närmar sig! 

• snartherrochfru
    Kosmoskissen skrev 2011-03-18 22:38:59 följande:
    Framför allt drömmer jag en himla massa konstiga drömmar just nu!! Det är om saker som blir jättekonstiga eller om detaljer vi glömt, märkliga gäster mm Obestämd Det är väl också lite underliggande stress som är orsaken antar jag.
    Det som vi ska göra härnäst är ju bordsplaceringskort, placeringarna men vi har osa den 6 maj så vi får vänta med det. Den helgen ska vi över till Gotland och prata med ansvariga för festlokalen, bestämma hur våra blommor ska se ut och beställa ringarna. Min sambo har inte heller fixat sina kläder men nu börjar det komma fina ljusgrå kostymer inför student och allt sånt så då finns det mer att välja på.

Samtidigt som man känner sig nervös så känner jag mig så himla glad också! Det pirrar och det ska bli skitkul att äntligen göra det här och träffa alla våra vänner och familjer och fira och ha en stor fest Skrattande Eller hur?
    Det där med drömmar känner jag igen!
    Jag vaknade av att jag grät en natt, och när mannen frågade vad som var fel så berättade jag att frisören var sjuk och nu stod jag där fyra timmar innan fotograferingen och visste inte vad jag skulle göra. Hahaha.
    I verkligheten är det ju något man får lösa. Men drömmarna kan man inte påverka så lätt! 
  • snartherrochfru
    Loppansson skrev 2011-03-30 10:25:55 följande:
    Imorgon är det sista dag för osa, till vårt bröllop. Det är rätt så många som inte svarat ännu, men det ordnar sig. Vi ska maila alla som inte svart imorgon på fredag och "påminna" dem lite :)

Det mesta är klart. När vi fått in alla svar, ska vi sätta oss ned och göra bordsplaceringarna, det ska bli hur kul som helst men samtidigt svårt. Vi har många gäster och väldigt många olika "gäng" och personligheter så det blir en utmaning men en rolig sådan. Sen så blir det väl till att utforma vigsel program och festprogram. Sen tror jag faktiskt att allt annat är klart/planerat. Men det är klart att det finns säkert saker jag/vi inte tänklt på, men det får vi ta när de kommer. Men det är i så fall bara små detaljer och inga stora/viktiga saker...
    Ni är tidiga! Väl planerat! Vi har 1/5 som OSA. Men vi har nog ändå gott om tid för bordsplacering, tror jag!
Svar på tråden Någon som gifter sig 18/6 2011? :)